Komentowana treść: Mansion of Madness
[#1] Re: Mansion of Madness
Chcieliście gry na doposażone Amigi? No to mata.
2
[#2] Re: Mansion of Madness
Historia gamedevu na Amidze zatoczyla kolo.
Na poczatku byly dwa latajace kwadraciki a pozniej gry tekstowe....
no to teraz na Amige sa gry tekstowe z grafika tadaaaa
[#3] Re: Mansion of Madness

@selur, post #2

To chyba jasne, że gry tekstowe z grafiką to przecież nic nowego na Amidze, patrz niektóre produkcje Infocom czy Magnetic Scrolls z końcowki 198x czy początku 199x.

https://www.lemonamiga.com/games/list.php?list_developer=Magnetic%20Scrolls

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2023 10:57:30 przez kempy
[#4] Re: Mansion of Madness
Gra oferuje około 15 minut rozgrywki

Chwila, jak 15 minut? To nawet odpalać się nie opłaci..
[#5] Re: Mansion of Madness

@TuReX, post #4

Ale 5 zakończeń, czyli razem 75 minut
2
[#6] Re: Mansion of Madness

@selur, post #2

Masz to co lubisz, duzo i tanio (po 1 USD) i jeszcze grafika RTG oraz AHI. Wiec nie wybrzydzaj.

link

Programista (Amiblitz) jest z niego dosc plodny, choc gra w statki, ktora wymaga 60 MIPS to raczej troche duzo.
[#7] Re: Mansion of Madness

@Don_Adan, post #6

no niezle tego naklepal, normalnie amigowy designer wszechczasow.
Gosc powinien miec przydomek Francis Ford Crappola
1
[#8] Re: Mansion of Madness
Ja rozumiem Basic, dekodowanie 24-bitowego obrazka, może rendering wektorowych fontów. No ale bez przesady, na słabszym 030 z kartą graficzną to powinno śmigać. To jest tylko 640x480. Autor powinien zbadać co właściwie tam jest takim wąskim gardłem. Widzę, że wraz ze zwiększaniem rozdzielczości wymagania co do procesora drastycznie wzrastają więc może tam ta grafika jest skalowana w czasie rzeczywistym. Może warto byłoby to jakoś przed grą zrobić, niech przy instalacji gra przygotowuje sobie obrazki do wybranej rozdzielczości. A może te obrazki są w PNG albo JPEG i ich dekodowanie tak dowala procesorowi 68k. Wtedy może warto zastanowić się nad użyciem innego formatu. Dzisiaj wielkość gry nie ma znaczenia skoro gra i tak już nie jest na dyskietkach. Komfort grania jest znacznie ważniejszy.
Myślę, że dałoby się tu coś pokombinować, bo takie wymagania do czegoś co nie ma grama animacji są trochę dziwne.

A tak generalnie to dziwię się, że autor wybrał takie sposoby tworzenia i tak bardzo uparł się na Amigę Classic. Z takim podejściem powinien dawno przesiąść się na AmigaOS4 czy MorphOS zamiast na siłę robić z tego klasyka takie niby-NG.

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2023 16:36:30 przez MDW
1
[#9] Re: Mansion of Madness

@MDW, post #8

1000 mips wymagane :PPP Przebił wymagania wszystkich znanych portów FPP.
[#10] Re: Mansion of Madness

@mikecios, post #9

Ja tam widzę 100 MIPS.
[#11] Re: Mansion of Madness

@deez, post #10

Hmmm porawili już.
[#12] Re: Mansion of Madness
Prace nad drugą częścią są w toku.

https://8080.itch.io/mansion-of-madness2/devlog/609689/mansion-of-madness2
[#13] Re: Mansion of Madness

@mailman, post #12

Wystarczy podmienić grafiki i tekst i dwójka gotowa hihi.
[#14] Re: Mansion of Madness
Będąc na fali, autor wydał sequel.
[#15] Re: Mansion of Madness
Dostępna jest wersja dla Vampire V4
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem