Ja rozumiem Basic, dekodowanie 24-bitowego obrazka, może rendering wektorowych fontów. No ale bez przesady, na słabszym 030 z kartą graficzną to powinno śmigać. To jest tylko 640x480. Autor powinien zbadać co właściwie tam jest takim wąskim gardłem. Widzę, że wraz ze zwiększaniem rozdzielczości wymagania co do procesora drastycznie wzrastają więc może tam ta grafika jest skalowana w czasie rzeczywistym. Może warto byłoby to jakoś przed grą zrobić, niech przy instalacji gra przygotowuje sobie obrazki do wybranej rozdzielczości. A może te obrazki są w PNG albo JPEG i ich dekodowanie tak dowala procesorowi 68k. Wtedy może warto zastanowić się nad użyciem innego formatu. Dzisiaj wielkość gry nie ma znaczenia skoro gra i tak już nie jest na dyskietkach. Komfort grania jest znacznie ważniejszy.
Myślę, że dałoby się tu coś pokombinować, bo takie wymagania do czegoś co nie ma grama animacji są trochę dziwne.
A tak generalnie to dziwię się, że autor wybrał takie sposoby tworzenia i tak bardzo uparł się na Amigę Classic. Z takim podejściem powinien dawno przesiąść się na AmigaOS4 czy MorphOS zamiast na siłę robić z tego klasyka takie niby-NG.
Ostatnia aktualizacja: 17.09.2023 16:36:30 przez MDW