Komentowana treść: Reshoot Proxima 3
[#1] Re: Reshoot Proxima 3
Grafika mocno średnia ale to i tak jedna z lepszych strzelanek 16/32 bit w ostatnich latach. Cenowo za wersję pudełkową spoko. Tylko pytanie czy to gra na godzinę czy na godziny, zakładając że się nie kaleczy a się gra.
[#2] Re: Reshoot Proxima 3
Muzycznie nie jest to Szopen, ale muza jest energiczna i pasuje do rozgrywki.
[#3] Re: Reshoot Proxima 3
Fani tego typu gier mają w czasach emulacji wszystkiego na wszystkim dosłownie raj. Chyba nie przesadzę jeżeli powiem, że nawet na amigowych maszynach, używając różnych emulatorów, da się znaleźć ze 200-300 takich gier.
1
[#4] Re: Reshoot Proxima 3

@amikoksu, post #1

Saberman od razu do trzeciego etapu doszedł.
[#5] Re: Reshoot Proxima 3

@mailman, post #4

Etapów jest pięć. Pierwsze dwa etapy przeszedł w dziesięć minut. Teoretycznie gra na pół godziny.
2
[#6] Re: Reshoot Proxima 3
30-40 minut "mięsa" to jest chyba standard dla shmupów. A niektóre te najbardziej znane jak oryginalny R-Type czy Gradius można kończyć w niecałe 20 minut (tak mówi mi np. YT). W tego typu grach można sobie później maksować wyniki, przechodzić na jednym życiu, albo po prostu grać dla samej przyjemności strzelania.

Reshoot Proxima ma dwa poziomy trudności, więc trzeba grę przejść dwa razy. ;)

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2023 16:35:36 przez kempy
1
[#7] Re: Reshoot Proxima 3
Longplay to jedno, ukończenie gry bez żadnych wspomagaczy to drugie, zakładam że żeby przejść cała grę od początku do końca trzeba jakieś 6-8h masterowania, chyba że ktoś naprawdę ogarnia.

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2023 19:46:11 przez Amcio
3
[#8] Re: Reshoot Proxima 3

@Amcio, post #7

Gra sztos ! Marudom dziękujemy.
4
[#9] Re: Reshoot Proxima 3

@mikecios, post #8

Faken obłędna.

4
[#10] Re: Reshoot Proxima 3
24-bitowy piksel art. Ciekawe, ciekawe.

Dawno nie grałem w żadną strzelankę. Nawet w Project-X nie grałem. Ostatnie strzelanki to u mnie były na Commodore 64, w tym Katakis, czy Swiv.

Grafika o ile bardzo kolorowa, troszkę nie jest w moim guście. Ale w akcji gry nie widziałem.

Ostatnio troszeczkę pograłem w Body Blows Galactic i Valhallę.
[#11] Re: Reshoot Proxima 3

@mikecios, post #9

i?
faktycznie long play a przechodzenie gry od zero to ogromna roznica.
Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya )

mysle o kupieniu, ale na "godzine grania za pierwszym razem" to jakos nie bardzo.....


Ostatnia aktualizacja: 10.10.2023 00:49:27 przez pch
[#12] Re: Reshoot Proxima 3

@pch, post #11

Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya )

Z pewnością Reshoot Proxima 3 oferuje mniej.
1
[#13] Re: Reshoot Proxima 3

@pch, post #11

Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya )


Trzeba mieć tylko poprawkę na to, że Project-X (szczególnie ten oryginalny, nie SE) oraz Apidya mają dosyć trudny poziom trudności. Do tego Project-X mimo że jest ładny ma tak średni gameplay - niektóre poziomy są na siłę wydłużone. Podobnie zresztą jest moim zdaniem w Banshee (dłużyzny).

Jak dla mnie shmup może być krótki, ale niech będzie intensywny i mało powtarzalny.
1
[#14] Re: Reshoot Proxima 3
W końcu jakaś gra, w którą będzie można zagrać nie raz. Najbliższej rodzinie przekażę przymusowy zakup wersji "CD" pod choinkę.

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2023 15:37:46 przez koczis
4
[#15] Re: Reshoot Proxima 3
Po 30 minutach testów wczoraj w nocy:
- program działa elegancko systemowo, czyli odpalony na wypasionej A4000 z GFX, Mediatorami, PPC i na A1200 z 030 ładnie zamyka system i odpala się bez problemów, nie ma problemów z prędkością działania (np za szybko etc), nie trzeba nic wyłączać CACHE, stos TCP-IP.
- prędkość na wyżej wspomnianych konfiguracjach jest SUPER OK Naprawdę czuć, że nasz statek porusza się z dużą dokładnością i responsywnością więc wydaje mi się, że te 50 FPSów przynajmniej dla głównego "bohatera" jest.
Nie wiem jaka dokładnie jest wielkość ekranu gry, ale widać, że obszar wyświetlany jest lekko zwężony po bokach w pionie ok, racja
Dzisiaj jak zdążę to sprawdzę na A1200 z FASTEM czy dalej jest tak dobrze.
- grafika jest dobra ale niedopracowana (o czym się rozpisywaliśmy w innym miejscu).
Na ekranie LCD kłują w oczy wystające piksele (brak jakiegokolwiek antyaliasingu) i ostre przejścia kolorów/ mała ilość kolorów na obiektach.
Na CRTku wygląda to znacznie lepiej, ale gdyby pomógł ktoś z zmysłem artystycznym (myślę, że zwykłe przeskalowanie i redukcja kolorów to za mało) to efekt końcowy z pewnością byłby dużo lepszy
- świetnie prezentuje się efekt dwuwarstwowego animowanego tła, szczególnie w momencie opadania/ loty statkiem w dół pod czas walki z boosem na końcu pierwszej planszyok, racjaPODGLĄD
- na ekranie dużo się dzieje i nie ma nudy, ani spowolnień podczas rozgrywki OK
- muzyka na ekranie tytułowym jest nawet przyjemna, pod czas rozrywki brzmi to już różnie, szczególnie w połączeniu z "charczącymi" odgłosami/SFX z gry (np strzelanie w nocy kiedy nie mogłem dać głośno dźwięku sprawiało, że zacząłem się zastanawiać czy nie mam popsutych głośników- poważnie )
Ogólnie dobre, pierwsze wrażenie psują, moim zdaniem niedopracowania graficzno/muzyczne, ale równie dobrze może to być kwestia stylu i gustu, myślę, że jeśli gra wciągnie gracza, to z czasem przestanie on na to zwracać większą uwagę ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 13.10.2023 10:35:30 przez BULI
7
[#16] Re: Reshoot Proxima 3

@BULI, post #15

nie wiem jak inni ale jak ogladam ten moment kiedy chmurki na niebieskim tle zaczynaja skrecac , to mam
zwidy i wydaje mi sei ze monitor sie kolysze
1
[#17] Re: Reshoot Proxima 3
Wepl popełnij slave do obsługi gry przez WHDLoad.
[#18] Re: Reshoot Proxima 3

@mailman, post #17

A czy gra ma standardowy instalator na dysk twardy?
[#19] Re: Reshoot Proxima 3

@Hexmage960, post #18

Ma.
[#20] Re: Reshoot Proxima 3

@BULI, post #15

Pogrywam sobie teraz na spokojnie na CRTku i gra się naprawdę przyjemnie- wciąga OK, w zasadzie teraz nic mi nie przeszkadza poza jakością/doborem SFXów.
Na szczęście jest opcja wyłączenia dzwięków i dzięki temu przekonałem się, że muzyka pod czas rozgrywki jest całkiem przyjemna OK

Szkoda, że nie ma opcji ściszenia SFX ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 14.10.2023 22:37:22 przez BULI
[#21] Re: Reshoot Proxima 3

@BULI, post #20

Przecież masz gałkę w monitorze na pewno.
[#22] Re: Reshoot Proxima 3

@_DiskDoctor_, post #21

Gałką to sobie możesz pokręcić ale to nie ściszy SFXów względem muzyki w grze ok, racja
Przy okazji na A1200 z Fastem pomyka tak samo szybko OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem