Komentowana treść: dRally dla Amigi 68k
[#31] Re: dRally dla Amigi 68k

@c64portal, post #22

Ja stąd pobrałem i działa na Amidze:

https://gamesnostalgia.com/download/death-rally/5422

Kopiujesz pliki Amigowe go głównego folderu z grą.

Jak coś nie działa to SnoopDos ładnie pokazuje.
1
[#32] Re: dRally dla Amigi 68k
Pograłem wczoraj wieczorem w Death Rally na mojej Amidze 4000 z 060 60mhz i Voodoo3 i gra działa dobrze ze znośną prędkością, ale wydaje mi się, że trochę brakuje do komfortowej gry.

Od razu napiszę, że fanem tego tytułu nie jestem, czyli nie grałem w Death Rally prawie 20 lat temu.
Teraz odpalając grę widzę dopracowane detale graficzno muzyczne, dobrze rozbudowaną rozgrywkę, ale sama mechanika gry, pomimo użycia pojedynczych obiektów 3D jest dość słaba i całą gra jest dla mnie technicznie porównywalna z amigowym Wheelspin, a nawet styl graficzny wydaje się dość bliski.

Pograłem chwilę na mojej Amidze, moim zdaniem albo mam za słaby sprzęt bo wydaje mi się, że rozgrywka mogła by być płynniejsza, albo jestem za słabym graczem.
W każdym bądź razie zainspirowany tym tytułem i trochę niepocieszony odpaliłem na A1200 z fastem Ultimate Skidmarks- KURCZE jaka ta gra jest płynna , jaka rozbudowana mechanika w porównaniu z DR- po prostu MAJSTER-SZTYK - i to wszystko w zasadzie już na A500 z 1MB ram OK
Oczywiście z większa ilością RAMu i AGA mam więcej aut w czasie gry na torze i możliwość gry w Hires-Laced (tory w Hires-Laced na monitorze Commodore 1084s w ogóle nie migają), autka zostawiają ślady na torze, trąbią klaksonem, można zmienić mechanikę/grawitację, łapać statystyki okrążeń, grać do 4 graczy na jednym komputerze + kolejnych 4 graczy połączonych przez NULL-MODEM, ścigać się różnej maści autami czy obiektami typu statek kosmiczny, krowa, wózek inwalidzki etc, można urozmaicić rozgrywkę i mechanikę dołączając do naszego auta przyczepę ok, racja
Jedynie czego można się przyczepić w Skidmarks to brak "trybu fabularnego", co prawda są gotowe cykl wyścigów, ale mogło by to być bardziej rozbudowane jak np w DR.
[#33] Re: dRally dla Amigi 68k

@BULI, post #32

Skidmarks jednak nie ma tak zaawansowanej grafiki scenerii, no ale co zrobić
A Death Rally faktycznie nie jest najszybsze na Amidze nawet na 060.
[#34] Re: dRally dla Amigi 68k

@BULI, post #32

Na pewno hires-laced? A nie samo hires?

Ostatnia aktualizacja: 05.06.2024 18:10:58 przez deez
[#35] Re: dRally dla Amigi 68k

@deez, post #34

Na pewno hires-laced? A nie samo hires?

Wiesz, sam się zacząłem zastanawiać- zrobię jeszcze dziś testy i sprawdzę dokładnie ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 06.06.2024 09:02:40 przez BULI
[#36] Re: dRally dla Amigi 68k

@BULI, post #35

OK
[#37] Re: dRally dla Amigi 68k

@deez, post #36

No i słusznie się zastanawialiśmy, w trybie podwyższonej rozdzielczości to jest Hi-Res (nie Hi-Res Laced), czyli wszystko się zgadza- nie miga

A co do lepszości tras DT, to owszem maja one lepszą paletę oraz grafikę i wspomniane pojedyncze obiekty 3D które robią robotę, ale tory są totalnie płaskie, a mechanika autek jak w grach tego typu 10 lat wcześniej!
Tory w Skidmarks maja hopki, nierówności, skocznie, różne wysokości, rynnowe zagłębienia etc i na to wszystko reaguje nasze autko (znacznie bardziej rozbudowana mechanika) ok, racja

Myślę, że obie gry są dobre, tylko mnie jeszcze nie udało się znaleźć tej frajdy z jazdy w Death Rally, którą dostarcza mi Skidmarsk OK
[#38] Re: dRally dla Amigi 68k

@BULI, post #37

To są zupełnie różne koncepcje i tyle. Skidmarks ściganie terenowe, Death Rally ściganie z walką, modyfikacje aut, sklep, itp.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem