[#62]
Re: Tony - premiera podczas Pixel Heaven 2024
@Norbert,
post #61
Zgadzam się w 100% z Twoją opinią.
Te bardziej złożone gry chciałem zrobić póki co najwyżej w formie demonstracji silnika (przesuwana mapa i animowane obiekty).
Bardzo chciałbym pisać jak kolega Paweł "Tukinem" Tukatsch. Będę musiał jeszcze dużo ćwiczyć.
Podobnie bardzo mi imponuje praca innego kolegi: Teh_KaiNa, który opracował własny, bardzo rozwinięty silnik ACE.
No cóż, będę działał dalej.
P.S.
Z ciekawostek napiszę, dla tych co nie wiedzą z czym mam problemy zdrowotne: wczoraj po raz pierwszy w życiu zrozumiałem jak gracze w StarCrafta kontrolują nowo-wybudowane w centrum dowodzenia jednostki robocze. Gram w StarCrafta i WarCrafta od wielu lat. Zawsze zastanawiałem się jak oni to robią, bo każdą jednostkę po wybudowaniu trzeba wysłać do zbierania surowca.
Wczoraj po raz pierwszy jak w ekspansji wybudowana została jednostka robocza, ja to spostrzegłem i zacząłem budować kolejną.

Miałem ogromny problem z koncentracją i dopiero teraz po długim leczeniu są takie efekty.
Ostatnia aktualizacja: 31.05.2024 12:56:59 przez Hexmage960