@Artur Jarosik,
post #28
Działa mój port W1peout i wszystko pod Warp3D też powinno.
Eeee, to super! Naprawdę świetna wiadomość. Nie wiedziałem.
Z PPC nie próbowałem.
PPC jest nieistotne w tym przypadku, bo UAE czy jakieś Emu68 są dzisiaj często szybsze od PPC.
Ten pudełkowy "Wipeout 2097" pewnie nie zadziała. Pamiętam, że gdy prawie 25 lat temu grzebałem w jego plikach to widziałem, że tam cała grafika wybranej scenerii była porozmieszczana na jednej wielkiej prostokątnej teksturze (format Targa tylko chyba ze zmienionym rozszerzeniem). Dziwię się, że ktoś wybrał tak ograniczającą, mało elastyczną metodę, która moim zdaniem niczego nie oszczędza w ostatecznym rozrachunku. Szerokość takiej tekstury była spora jak na tamte czasy (chyba nawet 4096 pixeli w poziomie). Voodoo3 musi mieć tekstury kwadratowe i max. 256x256 pixeli (nie dotyczy tylko MorphOSa ale tam był zrobiony trick) więc jeżeli nie robiono jakichś dziwnych, złożonych operacji przed umieszczeniem tekstury w pamięci graficznej, to nie ma siły - nie odpali się na Voodoo3.
Ostatnia aktualizacja: 09.06.2024 11:20:51 przez MDW