@koczis, post #59
@Don_Adan, post #60
@MagicSN, post #63
więcej ludzi przeniesie się na PiStorm i Vampire
@MagicSN, post #51
@_DiskDoctor_, post #64
więcej ludzi przeniesie się na PiStorm i Vampire
V4 jest na rynku w zasadzie 5 lat, Pistorm jakoś 2. Jak na razie, nie widzę tłumów do tych przenosin. A 060 tylko drożeją.
Proszę nie kreować argumentów pod użytek bieżącej retoryki.
W istocie, nie ma możliwości dokładnego przewidzenia jaki będzie udział tych platform za 2-4 lata. No może poza tym, że ludzie stopniowo odchodzą od klasycznych setupów (ECS) na rzecz "dopalonych" Amig
@koczis, post #66
Nowe oprogramowanie wymusi trend przesiadki.
@nowy80, post #68
@MagicSN, post #63
@michal_zukowski, post #65
@Don_Adan, post #70
@Don_Adan, post #70
@michal_zukowski, post #73
@MagicSN, post #71
Basically the way we've built all the stuff for WarpOS was from Hedeon's wonderful this:
http://aminet.net/package/dev/gcc/gcc-mos2wos
It's using MorphOS to run GCC, it's great and you get all of the nice IDE stuff from MorphOS, but that doesn't help if you're trying to run GCC on AmigaOS 4.1 under really super old WarpOS includes.
The other option being building under 2.95.3 on 68K, pretty much worked, Exult I built that way and some other stuff like Hyperion Quake 2 mods. But I ran it under WinUAE with tons of memory..
@Don_Adan, post #77
@BULI, post #75
@MagicSN, post #63
@MDW, post #80
@BULI, post #84
@MagicSN, post #85
Renderowanie programowe w H2 również obsługuje opcjonalne filtrowanie bilinearne, które wygląda prawie tak dobrze, jak renderowanie sprzętowe 3D. Jednak znacznie obniża wydajność