Komentowana treść: Dungeonette
[#1] Re: Dungeonette
pogralem 10 min. w wersje demo
[#2] Re: Dungeonette
wyglada swietnie!
1
[#3] Re: Dungeonette

@juen, post #2

no... grafika jakies 5/10
1
[#4] Re: Dungeonette
Co w tej grze przyciąga uwagę, że chce się grać dłużej niż 10 minut?
[#5] Re: Dungeonette

@amikoksu, post #4

o to nalezy zapytac graczy, ktorzy maja pelna wersje. Demo konczy sie w 10 minut ale moze jak sie dluzej gra, to pozniej urywa pupsko a snajpier pieje z zachwytu na fujarce.

Natomiast co zrobilby selur, to wywalilby ten bezsensowny dual playfield (ktory tu pasuje jak sportowe aiddasy do kozy mudżahedina) i zrobil grafike w minimum 64 kolory pod AGA a moze i 128.
Wtedy byloby pieknie a tak jest 'blado i ponuro', wyglada jak mocno przecietna grafika pod OCS. Dzwieki tez do poprawy a muzyke odeslac do producenta w ramach reklamacji.

mialem juz nie marudzic no ale sorry...
1
[#6] Re: Dungeonette

@selur, post #5

ja ogladnalem youtube i widac, ze jest dobrze, jakies walki z duzymi postaciami :)



Ostatnia aktualizacja: 06.12.2024 14:17:01 przez juen
[#7] Re: Dungeonette

@juen, post #6

E fajne wygląda trochę jak Zelda ze Snesa. Ciekawe jak poziom trudności.
[#8] Re: Dungeonette

@sand, post #7

Rownierz uwazam ze gra jak na grafike i techniczne aspekty gry zrobiona jest swietnie.

Ale czy tylko ja mam takie wrazenie ze postac gdy porusza sie lewo/prawo to ma twarz
skierowana w przeciwnym kierunku do kierunku ruchu?

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2024 16:20:18 przez Phibrizzo
2
[#9] Re: Dungeonette

@juen, post #6

Kurcze, wyjątkowo zgodzę się z Selurem, mnie ta grafika nie przyciąga, jest bardzo "nierówna", bywa niechlujna, czasem bywa nawet dobra, ale w kategorii przeciętnych- kojarzy się z raczej z ECS niż a AGA..
Zobaczcie jak mogło by to wyglądać na ECS (Final Odyssey)


..ale spróbuję dać szansę i pogram 10minut w demo i się zobaczy ok, racja
[#10] Re: Dungeonette

@BULI, post #9

Ja pograłem w demo 15 minut. Albo jaki bug albo coś... w drugim levelu miałem game over, odpaliłem od nowa i już nie mogłem umieścić drugiego mostu aby przejść nad "wodą?".

Prosty sposób na walkę z przeciwnikiem, to nie napierać na niego, a stanąć tuż przy nim i trzymać cały czas fire, aż się nadzieje na nasz miecz.
[#11] Re: Dungeonette
Demo całkiem przyjemne. Pierwszy poziom może zniechęcić, ale już w podziemiach jest lepiej.
1
[#12] Re: Dungeonette

@kempy, post #11

Zasysam z netu adf, nagrywam na flopa i w trakcie wczytywania wyskakuje screen i prosi o dysk 2... O co chodzi ? Gdy na Amiberry montuje mu tego samego adfa to gra ładuje się cała.
[#13] Re: Dungeonette

@mikecios, post #12

Myślę że uszkodzony plik na dyskietce.
Sprawdź wielkość plików.

A zrób ponownie obraz dyskietki i sprawdź w Amiberry .

Możesz podesłać do testu na innym sprzęcie ?
[#14] Re: Dungeonette

@selur, post #5

Jak to leciało? "Krowa która dużo ryczy, mało mleka daje"? Ja się cieszę, że takie gry wychodzą a to na pewno nie jest przeciętna gra w porównaniu do innych nowych tytułów.

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2024 09:39:27 przez Madman
[#15] Re: Dungeonette

@Norbert, post #13

Uszkodzony nie był, zastałem paczkę whdload , wskazałem przy instalacji flopa z ktorej zainstalowało wszytskie pliki i gra się pod whdload uruchomiła bez czkawki najmniejszej.
Instalator whd spytał tylko czy instaluje full czy demo.
A że demo to demo.
Koniec końców poszło :)

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2024 09:56:59 przez mikecios
[#16] Re: Dungeonette

@BULI, post #9

Dziś prawdziwych ̶cy̶g̶a̶n̶ó̶w̶ grafików już nie ma.
[#17] Re: Dungeonette
W niecale 20 dni sprzedaly sie wszystkie kopie fizyczne gry Dungeonette AGA, czyli 200 sztuk.
To tak dla statystyk i Selura.
Oczywiscie Adrian Cummings to nie jest zaden "no name" tylko slowny autor gier na Amige.
Szkoda, ze to byla jego ostatnia gra na Amige.
[#18] Re: Dungeonette

@Don_Adan, post #17

Nie wiem czy planuje dodruk boxow ale 200 szt. nie powala.. a ludzie gadaja, ze to ponoc obecnie najlepsza gra
[#19] Re: Dungeonette

@selur, post #18

Sprzedal tyle kopii, ile w formie fizycznej wytworzyl.
Czyli ok wedlug mnie.
Nie sztuka jest stworzyc 2000 kopii gry a sprzedac tylko 200 kopii i sie bujac z niesprzedanymi boxami i zamrozona kasa.
Zreszta rynek na Amiga AGA to teraz pewnie teraz max 2k-3k kopii.
Wiec 10% rynku w 3 tygodnie to nie jest zly wynik, jesli chodzi o wersje fizyczna.
Zalezy ile kopii cyfrowych sie jeszcze sprzeda.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem