Komentowana treść: Super Star Blast
[#1] Re: Super Star Blast
Wypisz, wymaluj, Transplant z A500 w ekstra wydaniu.
5
[#2] Re: Super Star Blast
Pomysł mało oryginaly ale za to bardzo zgrabna realizacja. Tryby multiplayer na pewno sprawią, że gra będzie uruchamiana nawet jeżeli już się nieco znudzi. To może być naprawdę grywalne.

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2024 20:57:24 przez MDW
2
[#3] Re: Super Star Blast

@Phibrizzo, post #1

Dokładnie. Pamiętam jak grałem w Transplant na A500, ale po dłuższym graniu trochę czapa była skołowoana od tego wirowania.
1
[#4] Re: Super Star Blast

@asman, post #3

Podobnie w „Seek & Destroy”.

Mi się kręci w głowie nawet gdy próbuję grać w klasycznego FPS-a. Dlatego nigdy nie przeszedłem drugiego levelu w żadnej doomowance i gdy wszyscy tłukli w tego typu gry to ja je tylko kolekcjonowałem. I tak mam do dzisiaj. Mój Quest 2 od ponad roku nie był włączany, a wcześniej miałem go na głowie dosłownie 4 razy po kilkanaście minut.
[#5] Re: Super Star Blast

@MDW, post #4

Możesz mi wysłać Questa chętnie zrobię z niego użytek :) Święta i urlop idą :)
[#6] Re: Super Star Blast

@Phibrizzo, post #1

Wypisz, wymaluj, Transplant z A500 w ekstra wydaniu.


Ooo, nigdy nie grałem w Transplanta, a szkoda bo wygląda że była to produkcja ekskluzywna dla Amigi, a takich nie ma zbyt wiele. No ale dziś pograłem chwilę aby porównać i faktycznie są to gry niemal bliźniacze. Stara wersja względem nowoczesnego klona różni się jedynie oprawą i mniejszą inteligencją strzelających przeciwników, przez co Transplant jest grą łatwiejszą niż Super Star Blast. Takie różnice dostrzegam przynajmniej po przejściu pierwszych czterech poziomów w obu grach, być może na dalszym etapie będzie ich więcej.
1
[#7] Re: Super Star Blast

@Brodek, post #5

Ja bym go sprzedał 2 tygodnie po zakupie. Tym bardziej, że kupiłem za trochę ponad pół ceny (używany). Ale syn nie chciał sprzedać. I nadal nie chce, pomimo tego, że nie używa.
Może gdy ktoś gra to jest fajne. Ale dla nie-gracza to jest zabawa na jeden wieczór. Nadal większą radość sprawia mi klepanie jakiejś swojej biedy w C++ dla MorphOS, niż granie na czymkolwiek w jakiejkolwiek jakości. Tego zboczenia już się nie da wyleczyć, kiedyś próbowałem. szeroki uśmiech
2
[#8] Re: Super Star Blast

@MUFA-amigaone-pl, post #6

@mufa
Nie wiem czy wiesz, że ta gra jest to klon Spektrumowego Bosconian. Bodajże 87 rok. Taka ciekawostka.
1
[#9] Re: Super Star Blast

@Commodore128D, post #8

Teraz znalazłem, że przed Spectrum, ten tytuł był na automatach Namco, czyli jeszcze wcześniej, bo w 1981 roku.
[#10] Re: Super Star Blast

@Commodore128D, post #9

No mi się generalnie gra od razu skojarzyła z rozwinięciem idei gry Asteroids z 1979 roku, która była inspirowana jedną z pierwszych gier komputerowych w historii czyli Spacewar z 1961 roku. Tak więc w tej archeologii można brnąć jeszcze głębiej i głębiej. Niemniej dzięki za ciekawe tropy, gdy będę za jakiś czas robił wideorecenzję tej gry, wspomnę też o protoplastach.
4
[#11] Re: Super Star Blast

@MUFA-amigaone-pl, post #10

Wideorecenzja, o której wspominałem w poprzednim poście już gotowa.

3
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem