Komentowana treść: Trwają prace nad portem gry Lumo
[#1] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo
Jestem bardzo ciekaw grafiki i fizyki w amigowej wersji ok, racja
2
[#2] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@BULI, post #1

Wszystko zależy od tego, jaką Amigę mają autorzy tego portu na myśli ;)
[#3] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@luk, post #2

A no właśnie. Może Amigi One?
1
[#4] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@luk, post #2

Ja też nie doszukałem się informacji o jakich Amigach się tutaj mówi. Chociaż przyznam się, że długo nie szukałem. Zadałem pytanie gdzieś na Bluesky, ale odpowiedzi jeszcze nie dostałem.
[#5] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@MDW, post #4

Cos slabo szukacie.

link
[#6] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@Don_Adan, post #5

No to chyba to nie port będzie.
1
[#7] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo
Amiga 500 1MB w dobie WinUAE, turbo na 060, Rpi i NG na PPC to masochizm.
[#8] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@KM_Ender, post #7

To jest port gry na Amige, a nie na emulator Amigi.
Robienie gier na emulator nie ma sensu, dlatego nikt (albo prawie nikt) tego nie robi.
Dziwne, ze ludziom to tak trudno zrozumiec.
Emulator to nie jest Amiga.
3
[#9] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@Don_Adan, post #8

Jakbyś przeczytał, że ktoś tworzy port dooma na amigę, to raczej byś się spodziewał, że będzie to wyglądało i zachowywało się jak doom, czyli gra 3d typu FPP a nie pokaz slajdów z różnych lokacji. Także jeśli chodzi o grę Lumo, to będzie to raczej pseudo port.
[#10] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@luk, post #9

Niby dlaczego? skoro plansze maja byc takie same?
To ze cos jest portem jakiejs gry, nie oznacza wcale, ze gra musi wygladac tak samo.
Duzo portow gier, ma zupelnie inna grafike.
Nikt nie oczekuje, ze autor bedzie wiernie portowal 3.5 GB (ilosc danych) gre na Amige 500.
[#11] Re: Trwają prace nad portem gry Lumo

@Don_Adan, post #10