Komentowana treść: Half-Life 1.1
[#1] Re: Half-Life 1.1
Śmiga całkiem fajnie na PB 1.25GHz + Radek 9700 64MB
1
[#2] Re: Half-Life 1.1
Coś się pokrzaczyły teksty w menu gry z tym updatem i zawierają jakieś placeholdery
[#3] Re: Half-Life 1.1
W "The Zone" na EAB leży sobie archiwum z binarką dla WarpOS.
2
[#4] Re: Half-Life 1.1

@waldiamiga, post #3

Wiem i już śmigam pod swoją AMI
2
[#5] Re: Half-Life 1.1

@waldiamiga, post #3

W "The Zone" na EAB leży sobie archiwum z binarką dla WarpOS.


Chciałem sprawdzić czy działa pod AmigaOS 4, lecz w The Zone na ftp nic takiego nie widzę. Można prosić o linka, tudzież jeśli zostało to już usunięte, o udostępnienie na priv?
[#6] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #5

Chciałem sprawdzić czy działa pod AmigaOS 4, lecz w The Zone na ftp nic takiego nie widzę. Można prosić o linka, tudzież jeśli zostało to już usunięte, o udostępnienie na priv?


Jeżeli jesteś zalogowany na forum EAB, to do The Zone masz dostęp jak każdy użytkownik. Z górnego menu przedostatni link zaraz przed Log Out.

Leży tam ten plik.

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2025 06:32:39 przez mailman
[#7] Re: Half-Life 1.1

@mailman, post #6

Ok, dzięki.
[#8] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #7

No cóż przekopiowałem plik pak i:
Xash Error: Delta_InitFields: couldn't load file delta.lst
[#9] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #8

No cóż przekopiowałem plik pak i:
Xash Error: Delta_InitFields: couldn't load file delta.lst

Potrzebny jest cały katalog valve z gry, do którego trzeba dograć biblioteki i pliki konfiguracyjne z archiwym.
Jeśli w archiwum są katalogi dll i cl_dll to trzeba zmienić im nazwy na poprawne, czyli dlls i cl_dlls.

Sprawdziłem i zadziałało z kilkoma starymi wersjami z 1998 jak i z tą ze Steam'a.
Przewagą wersji ze Steam'a jest obsługa ścieżki dźwiękowej jako mp3.

A w ogóle to wstyd się przyznać, ale HL znałem, ale tylko z prasy i "rzuty okiem" na PC kumpla (w tamtych czasach), a gra jest naprawdę świetna i wciągająca OKok, racja
Ma niesamowity klimat i dawno nie czułem tak naturalnej ochoty żeby zagrać i grać dalej super

Chociaż jest to bardzo wczesna wersja i to widać po surowości MENU, to dla mnie w tej chwili brakuje tylko obsługi "dynamic light" do pełni szczęścia szeroki uśmiech
Poza tym u mnie na A4000 gra już działa mega stabilnie ok, racja
1
[#10] Re: Half-Life 1.1

@BULI, post #9

No cóż po podmianie wersji, HL na jakąś nowszą, nawet udało mi się wejść do menu gry (po wyskoczeniu kilku GR po drodze), no ale każda próba zagrania kończy się różowym pustym ekranem. No cóż i tak progres jak na kompatybilnośc portów Cowcata dla WOSa z AOS4, z których nigdy wcześniej żaden się nie nawet nie odpalił, ale wygląda na to że będę musiał poczekać na natywną wersję dla OS4. Ewentualnie liczyć na wersję WOS od BSzili, Hadeona czy Hausera, których gry dla WOS śmigają pod AOS4 bez problemu.
[#11] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #10

Tak wygląda u mnie Half Life WOS od COWCATa na A4000 z G3 800mhz i Voodoo3:


Przy okazji, algorytmy przetwarzania/kodowania obrazu na YT zrobiły "sieczkę" z tego nagrania z monitora CRT
3
[#12] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #10

U mnie na MorphOS też miałem różowy ekran, po zmianie danych PC z wersji Mac poszło.
1
[#13] Re: Half-Life 1.1

@waldiamiga, post #12

Nie mogę edytować, uruchomiłem pod emulowaną kartą Voodoo 3 i AmogaOS4.x. Gra nie wykrywa mi trybów karty graf, i mimo zmiany opcji na windowed mam Grim Reapera a potem różowy ekran.


Ostatnia aktualizacja: 04.12.2025 11:39:35 przez waldiamiga
[#14] Re: Half-Life 1.1

@waldiamiga, post #13

Na razie ustawienia sterownika graficznego (jak i parę innych opcji) są wszyte na sztywno, więc specjalnie za dużo nie ma co grzebać, aczkolwiek samo przełączenie na tryb okienkowy powinno zadziałać ok, racja
[#15] Re: Half-Life 1.1

@BULI, post #14

Sprawdził bym pod emulowanym Pegasosem II z QEmu, ale tam jest SM 502, a ona chyba w ogóle nie ma obsługi 3D.

Ciekawe czy ktoś podejmie rękawicę (bratanek Bszili?, Arti?) i przeportuje Xash3D dla 68k nawet z trybem Software. Moja A500 z PiStormem miała by co robić, ale jak nie to trzeba czekać na EmuPPC i Warp3D dla VideoCoreIV.
[#16] Re: Half-Life 1.1

@BULI, post #4

3-10 fps na moim Blizzardzie. Na mosie szatani. Buli, dzięki za plik:)
1
[#17] Re: Half-Life 1.1

@MUFA-amigaone-pl, post #10

Cowcat opisał na EAB jak odpalić na AmigaOS4x:

Running on OS4: The option r_studio_drawelements has to be set to "0" in opengl.cfg or models get bad culling (don't know if RewarpW3DPPC fixes that).
In theory a native OS4 should appear one of these days.

No ale skoro na dniach ma być natywna binarka to chyba nie ma potrzeby kombinować.


Ostatnia aktualizacja: 05.12.2025 08:51:50 przez waldiamiga
1
[#18] Re: Half-Life 1.1

@waldiamiga, post #17

Dopisze tylko żeby wyjaśnić kilka rzeczy.
cytat "So, for those out there that didn't realize about this, as Google AI, Xash3D exists for MorphOS and now Amiga WarpOS"
Cowcat zapomniał wspomnieć na EAB, że istniał również port dla AmigaOS4, który działa w trybie programowym i sprzętowym.
Działał dobrze na QEMU SM502.
Nie był on publicznie dostępny i został usunięty. Nie był oparty na poprawkach Cowcata.
Jeśli Cowcat pracuje nad wersją dla AOS4, powinna działać bardzo dobrze nawet na QEMU z SM502.

link - > https://youtu.be/qhjDcoMYO-M
link - > https://www.youtube.com/watch?v=CeP7vmISQhU
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem