[#1] Wolfek
2 dni po opublikowaniu kodów do "nowego" Wolfa a Bigfoot już działa:

http://bigfoot.morphos-team.net/test/enemyterritory2.png

Coś dodać, coś ująć? MorphOS Team rządzi :)

[#2] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Ojjjjjj już mi się to podoba. Brakuje mi takich gier na mosie.

[#3] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Świetna wiadomość.
A czy sourcekody do Return To Castle Wolfenstein też zostały opublikowane ?

[#4] Re: Wolfek

@waldiamiga, post #3

Waldi: no właśnie do RTCW został opublikowane plus wersja Enemy Territory

[#5] Re: Wolfek

@Arbuz, post #2

Gra niestety trąci myszką ze względu na datę ale na bezrybiu i rak ryba. Za jakiś czas może uwolnią źródła do Dooma 3, ciekawe czy port na MorphOSa dałby radę na naszych dotychczasowych sprzętach.

[#6] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Czy ja wiem czy rządzi... MorphOS-owi gry są najmniej potrzebne bo i tak sterowniki są dwa razy wolniejsze na tym samym sprzęcie niż na OSX i same gry w 3D będą wyglądać biedniej. Jednak jeśli robienie takich portów jest łatwe i szybkie, a inne wyzwania niekoniecznie pociągające i wymagają sporo czasu to pozostaje nam się cieszyć jedynie z tego co jest.

Ja bym tam wolał na dzień dzisiejszy np. Firefoxa, OO.org, NetBeans, normalnie działający pakiet Apache+PHP+MySQL zamiast kolejną strzelankę na wczorajsze 3D, ale co tam ;)

[#7] Re: Wolfek

@grxmrx, post #6

Wiesz, na os4 masz to wszystko wiec szkoda sie meczyc z mosem

[#8] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Ten Wolf będzie na MOSie? Rety... Byłem pewien, że wszystko ID Software co mogło chodzić bez shaderów już wyszło na ami-systemy. Naprawdę można przenieść tego Wolfa na MOSa? Uważam, że TinyGL stanowczo powinno zmienić nazwę. "Tiny" nie pasuje. :)

[#9] Re: Wolfek

@grxmrx, post #6

A mi się ta kolejność podoba. Najpierw gierce a potem reszta:)

[#10] Re: Wolfek

@pampers, post #5

a tam traci myszka, do dzis ludzie w to graja bo RTCW: ET to jedna z najgenialniejszych gier MMPOG jakie wymyslono. ciekawe czy na efice sie odpali :) tak jako ciekawostka, bo do sensownej gry to zaden okoloamigowy (nawet x1000) sprzet sie nie nada nieststy.
[#11] Re: Wolfek

@Valwit, post #10

Valwit: mówisz, że nie zabangla pod miniakiem na sensownych ustawieniach? Wg mnie da radę.

[#12] Re: Wolfek

@pampers, post #11

Na xboxie tym pierwszym śmiga aż miło, więc MM powinien wystarczyć.

[#13] Re: Wolfek

@pampers, post #11

co ma "niezabanglac", jak pod macosx na mini 1,25ghz (radek 32mb) ta gierka w 800/600 doslownie smiga az milo ( wiadomo port - kwestia "doro/niedorobienia" jak rowniez wspomniane wczesniej sterowniki dla mos'a)

[#14] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Wypas, moja ulubiona giera. Achtung Ubermensch, ich bin zuruck da:D.
.

[#15] Re: Wolfek

@pampers, post #11

A to odnośnie ilośći klatek :

[09:18:19] bigfoot, how much FPS in wolfenstein ?
[09:20:37] 42


Czyli bardzo dobry wynik :)



Ostatnia modyfikacja: 15.08.2010 09:31:46
[#16] Re: Wolfek

@Drako^lM, post #15

Chyba coś zoptymalizował, bo wersja z wczoraj wieczorem działała dużo wolniej ;)
[#17] Re: Wolfek

@pampers, post #11

kwestia definicji sensownych ustawien. 1024x768 najmniej, a reszta ustawiona tak zeby bylo 125 fps najmniej. a testuj na fuel dumpie, bo to najgorsza mapa pod tym wzgledem - wielkie otwarte przestrzenie. athlona x2 5200+ mi portafila zagiac i 125 nie wyciagala. zreszta tu juz wchodzimy w kwestie tuningu samego silnika gry :) tam jets pierdylion ustawien i polowa z nich powiazana jest z fps a druga polowa z magia. niemniej gra z dobrze ustawionym silniiem na serwerze gdzie graja tez ludzie z defaultami przypomina wyscig samochodowy gdzie ty masz normalny samochod a reszta fiaty 126p :)
[#18] Re: Wolfek

@Drako^lM, post #15

albo sobie zartowal :) no i pytanie gdzie to sprawdzal :)
[#19] Re: Wolfek

@pampers, post #1

No prosze prosze! Jedna z najbardziej znanych gier na swiecie bedzie na Mosa... Brawo. Z tego co wyczytałem to kiero pracuje nad portem

[#20] Re: Wolfek

@grxmrx, post #6

Ja bym tam wolał na dzień dzisiejszy np. Firefoxa, OO.org, NetBeans, normalnie działający pakiet Apache+PHP+MySQL zamiast kolejną strzelankę na wczorajsze 3D.

A ja bym jednak wolał strzelankę. Od Apache + PHP + MySQL mam serwer, a Java, po co to komu, to taki wczorajszy standard, coś jak Flash .

[#21] Re: Wolfek

@MaveRick, post #19

nie, bigfoot

[#22] Re: Wolfek

@G. Kraszewski, post #20

Nie sadzę, żeby Android był wczorajszym standardem:)

[#23] Re: Wolfek

@MF, post #22

Nie sadzę, żeby Android był wczorajszym standardem

Dla mnie Android ma dokładnie zerowe znaczenie, więc co za różnica?

[#24] Re: Wolfek

@MF, post #22

ale android != java. to ze appy sa w wiekszoscie javowe (cvzy dalvikowe) nie znaczy ze tylko javowe byc musza.
[#25] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Dosc zatow, łer iz pytam sie, napalonym wielce:).

[#26] Re: Wolfek

@pampers, post #1

Witam,

Jak się domyślam to źródełka są za free ale dane do gry już pewnie nie? :)


Pozdrawiam
Thom

[#27] Re: Wolfek

@Thom/CT, post #26

zalezy. rtcw niekoniecznie, ET zawsze byla freeware i wszytsko co potrzeba do grania jest za darmoche. ET mialbyc tylko dodatkiem do gry ale projekt zdechl i w efekcie ET dokonczono i wydano jako standalone i freeware



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2010 18:09:55
[#28] Re: Wolfek

@waldiamiga, post #3

A mnie zastanawia jedna rzecz. Dlaczego portować w jedeń dzień grę, która jest już bardzo znana, z jednego systemu na drugi? Żeby pobić jakiś rekord? Moim zdaniem lepiej przysiąść nad opublikowanym kodem źródłowym i go przestudiować, by dowiedzieć się jakichś ciekawych rozwiązań jakie zastosowali programiści. Albo nawet zmodyfikować kod według własnego uznania. A tak porty powstają jak grzyby po deszczu, ale radość z nich trwa krótko. Ciekawe dlaczego, przecież skoro upubliczniony jest kod źródłowy to można dostosować grę do własnych potrzeb na 1000 sposobów. Gdyby np. upubliczniono kod źródłowy Dune 2 to nie tyle powstałby port, co masa modyfikacji Dune 2 napisana przez fanów.

[#29] Re: Wolfek

@Minniat, post #28

Ja tam wolę port Enemy Teritory, niż port Dune2. A że z portów radość trwa krótko? Nieprawda, do dziś lubię sobie w Quake 2 pograć.

[#30] Re: Wolfek

@Minniat, post #28

@Minniat

No, skoro źródła są, to do roboty! Mam nadzieję, że nas pozytywnie zaskoczysz.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem