@Wojox,
post #1
Zdaje się, że to nie kwestia wydajności systemów, a sterownika grafy. Z tego co zauważyłem OSX nie zmieli kilku mocno obciążających CPU procesów tak gładko jak MorphOS. Dodatkowo OSX lubi sobie pogmerać po dysku albo coś, nie wiem, ale efekt podobny jak na windzie ;). Pod MorphOSem można odpalić ANR z wizualizacją + FPSE i przy odpowiednim ustaleniu priorytetów idzie i muza i wizka i da się grać na emulatorze. Nawet nie chce mi się próbować dla testu pod OSXem, z resztą ustalenie priorytetów
w OSX jakieś zakręcone jest, no może nie umiem tego zrobić ale sądzę że cienko będzie w porównaniu z MorphOS.
Ps. Mam na myśli porównanie na Mac mini nie na Pegasosie oczywiście, chociaż tę próbę mocy z ANR + FPSE robiłem na Pagasosie II .
Ostatnia modyfikacja: 15.02.2011 23:34:18