[#1] ShowGirls + rexx
Witam! Robiąc urlopowe porządki "odnalazłem" pudło z robionymi przeze mniei fotkami z bardzo dawnych lat. Tam są również dziesiątki negatywów...
Wpadłem na poysł, aby to wsio zdigitalizować ( :D ). Skanowanie negatywów to poroniony pomysł, dlatego rozwiązałem szczęśliwie ten problem z b. dobrym skutkiem. Problem mój leży w tym, aby to wszystko obrobić...
Sprawdziłem SG - rewelacja!!! W porównaniu do powolnej i wk..... zabawy na Debianie na 2 rdzeniowym PC to jest super bomba. Efekty naprawdę świetne. i niesamowicie szybkie!!! Ale tych klisz mam około setki i tu moja prośba - potrzebował bym pomocy w skrypcie Arexa który by mi pozwolił to wszystko wczytać, zamienić na negatyw, wyostrzyć (funkcja Levels) i potem zapisać pod inną nazwą np. fotka_kolejny_numer. Niestety nie znam się na tym...
Towarzysze! Pomożecie?!

Ps. choć raz moja żona nie mruczałaby na widok włączonego maczka :D

[#2] Re: ShowGirls + rexx

@Pero, post #1

A jak rozwiązałeś ten problem bez skanowania?

[#3] Re: ShowGirls + rexx

@Arbuz, post #2

Dość prosto - incipiam :D
zmontowałem sobie przyrząd własnego (a co?! kurna! ma się ten łeb! :D) pomysłu który montuję na obiektyw aparatu 12 MP marki Fuji Fine Pix S 1700. To bydlę ma jedną bardzo przydatną funkcję - super makro - zdjęcia w odległości DO 2 cm od obiektywu. Pstrykam fotkę, do maczka, obróbka SG i voile!
Wczoraj męczyłem foty czarno białe - naprawdę nieźle! Kolorowe slajdy - jeszcze lepiej! Teraz morduję negatyw kolor sprzed 19 lat... Efekty nie tak dobre jak poprzednio. Kombinuję z podświetleniem i innymi ustawieniami aparatu.
Jestem tak dobry jak król Julian

[#4] Re: ShowGirls + rexx

@Pero, post #1

Uderz do kiera na ircu, pewnie pomoże.

[#5] Re: ShowGirls + rexx

@Pero, post #3

A to ciekawe:) Może zatrudnię do tego mojego Nikona D3100

Ostatnia modyfikacja: 31.08.2011 19:01:17
[#6] Re: ShowGirls + rexx

@Pero, post #3