kategorie: Mac mini, PowerMac
[#1] Mam pytanie do MOSistow CD..
cd. , bo nie moge odpowiadac, jeszcze, chyba :)

W skrocie mowiac mam juz PM MDD G4/1.5GB RAM/Radeon 9000 64MB z klawiatura PCetowa... i generalnie sprzecik dziala dobrze, 3D smiga, bylem pozytywnie zaskoczony szybkoscia dziala wszystkiego, tylko musze znalezc chwile czasu zeby rozebrac i porzadnie odkurzyc calosc :). Jestem laikiem w temacie Mac'ow i mam lamerskie pytania.

1. Czy SB Live! z PC zwyczajnie wkladam w portu PCI, nie trzeba nic fleszowac, nic sie nie popsuje jak tak zrobie ?

2. Po zainstalowaniu MorphOS Demo nie mam polskich ogonkow ;)

3. Czy PowerMac ma jakis BIOS, firmware, co mozna naciskac przy starcie komputera ?

4. Instalowac systemy (MacOS X i MorphOS) najlepiej na osobnych dyskach, czy wszystko na jednym, mozna w ogole na jednym ?. Obecnie mam dwa dyski 500GB.

5. Czy jak bede kupowal licencje MOS'a to musze na nowo instalowac MOS'a ?
[#2] Re: Mam pytanie do MOSistow CD..

@1989, post #1

2. Tu znajdziesz artykuł wyczerpujący temat: http://morphos.pl/odpowiedzi.php?item=322
3. ma zdaje się OpenFirmare (jak Pegasos)... któryś klawisz podczas bootowania prowadzi do jego konsoli, pewnie jakiś codzienny macożerca pomoże który to klawisz
4. oba systemy mogą być na jednym dysku, dokładny opis co i jak tutaj: http://dreamolers.binaryriot.org/dualboot.pdf
5. po zapłaceniu dostaniesz plik klucz, umieszczasz go (o ile mnie pamięć nie myli) w devs. To tyle, wszystko będzie działało dokładnie jak wcześniej, tyle po 30 minutach Morphos nie zwolni. Nic nie musisz przeinstalowywać.