@stefkos,
post #10
Fajnie, bardzo fajnie, mam nadzieje ze bedziesz to rozwijal.
Chęci owszem są, z czasem wiadomo bywa różnie, aczkolwiek nadszedł moment w którym zastanawiam się
czy jest sens gdyż pojawiło się kilka problemów (nie widać ich na przykładowym renderze) jak mi się wydaje (mimo wielu prób) nie do obejścia co przesłania nieco ogólny cel tej zabawy. Dokładniej mówiąc nie mam w tej chwili pewności czy to ograniczenia związane z wczesną wersją czy też być może kompilacją którą posiadam (tą 1.4 od Ciebie) a może robię coś nie tak. W każdym razie mam zamiar jeszcze sprawdzić jak to wygląda na wersji 1.4 dla win (wykopałem na wyback machine :)). Tak przy okazji na wayback machine zauważyłem, że była też inna kompilacja 1.4 na MOSa o innym rozmiarze binarki niż ta co posiadam (coś około 1MB, ta co mam ma 4MB), dodatkowo według changelog-u zdaje się miała okno podglądu, no ale nie ma jej do pobrania, nie załapała się na wayback :].
Także najpierw trzeba by cokolwiek tu wyjaśnić bo jakby utknąłem. W zależności od rezultatu można myśleć o rozwoju a dalej nawet o viewporcie ;). Tylko nie bardzo wiem kto mógłby pomóc, na naszym poletku z tego co się orientuję to chyba tylko Prince dłubał w Kray-u. Myślałem żeby zrobić jakąś elegancką paczkę i ewentualnie podesłać autorowi może by coś doradził a może odradził :). Z drugiej strony obecna komercyjna wersja Kraya to już lata świetlne rozwoju światowy poziom i najwyższa półka, także trudno wymagać od kogokolwiek przypominania sobie jak to było w 1.4.
Rozumiem ze uzyasz Kraya mosowego tylko? Wiesz juz kolejne wersje wychodza, jest nowe API, jedyny "minus" to komercja.
Swego czasu odpalałem demo 2.x na OSX ale jak skończył się trial LW i dowiedziałem się przypadkiem,
że jest na MOSa to odpuściłem. Jest drugi "minus" brak nowej wersji choćby komercyjnej standalone na MOSa. ;). Co do nowego API to wydaje się być zbieżne z poprzednim, więc może czas poświęcony na poznanie tego drugiego to nie stracony czas.