[#149]
Re: [bounty] TinyGL projects od BigFoota
@michal_zukowski,
post #125
Moja świadomość i wiedza na temat akcelerowanego 3D ciągle tkwi w XX wieku. Nigdy do shaderów nie usiadłem, bo zawsze interesowało mnie tylko to czego mogę użyć najpierw w SotrmMESA, potem MiniGL i później w TinyGL. Skoro oferowały OpenGL 1.x to nie było sensu poznawać czegoś nowszego nawet jeżeli to co pisałem było też w wersji dla innych platform (macOS, iOS, dawniej Windows), które shadery oferowały. AmigaOS i później MorphOS zawsze miały najwyższy priorytet i one wyznaczają jak coś piszę.
Jednak zastanawia mnie jeden szczegół. Skoro teraz karta graficzna przejmuje liczenie geometrii to procesor już zupełnie nie ma co robić. Wobec tego
dlaczego trzy przykłady dołączone do archiwum z betą TinyGL po uruchomieniu zjadają 100% CPU? 
Bardzo możliwe, że po prostu pętla główna jest tak trochę po "lamersku" napisana, bo to jest tylko dla testu. Jednak spodziewam się, że ostatecznie osiągniemy to o co toczy się walka, czyli nudzący się procesor podczas wyświetlania całkiem złożonego 3D.
Ostatnia aktualizacja: 08.09.2022 14:52:11 przez MDW