@recedent, post #1
@recedent, post #2
@recedent, post #3
@teh_KaiN, post #5
Orientujesz się czy port morphosowy korzysta z fallout2-ce czy faltergeist? Mógłbym w wolnej chwili zerknąć jak to tam jest ogarnięte z tym kombinezonem. O ile to w ogóle jest w kodzie, a nie w skryptach gry.
@Hexmage960, post #6
@teh_KaiN, post #7
Fallout to zupełnie inna gra, zupełnie inny silnik. Ma swój własny język skryptowy. ;) Bazuje na SSL, czyli Star-Trek Scripting Language (co ma fallout do star-treka to cholera jedna wie). Co prawda jest on kompilowany do bytecode'u, ale wciąż jest to coś co gra interpretuje, a nie natywnie wykonuje.
@recedent, post #1
@recedent, post #10
tylko skąd wziąć tyle kapsli?).
@waldiamiga, post #11
@recedent, post #14
@recedent, post #1
@recedent, post #19
Próbowałem wczytywać tego sejwa na PC i tam jest OK. Znaczy - sytuacja nie jest OK (nawet bardzo nie OK)
@reenstix, post #20
Opisany przez ciebie bug u mnie nie występuje tzn. po pokonaniu kierowcy karawany mogę normalnie zakończyć tryb walki i opuścić lokację.
Co prawda tak jak wspomniałeś, że natrafia się wtedy na następną falę, ale niekoniecznie musi to być bug.
W Fallout była taka zasada, że jak natrafi się na zbyt silnego przeciwnika to najlepiej trzeba było wziąć nogi za pas :) No i w tym przypadku też to się sprawdziło, gdyż udało mi się w trybie turowym dojść do pola gdzie opuszcza się lokację i pojawiła się mapa (brak następnej fali)
Testowane na PowerBook G4 A1138 i Fallout 2 wersja z GOG.
@recedent, post #21
Tak, mnie też się ostatecznie udało uciec (wyrzuca nas wtedy na południe od Redding), ale musiałem to zrobić na PC, bo na MorphOS-ie gra za każdym razem się zacinała pod koniec pierwszej tury walki.
Ja mam wersję ze Steam. Może tu tkwi problem?
@reenstix, post #22
Czyli kolejny problem, który u mnie też nie wystąpił