[#1] MUI 4 i MorphOS PUP
Pytanie do użytkowników MorphoSa dla klasyków. Czy Wy również zauważyliście duże spowolnienie systemu (głównie chodzi mi o działanie MUI), po instalacji jego najnowszej wersji 4?

Czy komuś udało się to jakoś przspieszyć, żeby działało jak MUI 3.9?

Z wiadomych przyczyn do starej wersji wracać nie chcę, ale prędkość działania nowego MUI mnie nie zadowala...
[#2] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Adam_K, post #1

Główny powód spowolnienia to wysyłany debug, choc zapewne nie tylko,
ale puki co wersje sa kompilowane z debug outputem tylko....

[#3] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Adam_K, post #1

zmien wszystkie czcionki w preferencjach na bitmapowe i daj duze bufory na partycje z mui

a i jeszcze skasuj nieuzywane zestawy grafik KMEL, etc. to sie szybciej będą prefsy wgrywać



Ostatnia modyfikacja: 27.11.06 21:13
[#4] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #2

mui nie wysyla praktycznie wcale (poza bledami) zadnego zbednego debugu bez uaktywnienia go
[#5] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@kiero, post #4

Tzn, ze cos sie zmienilo, bo jeszcze pare wersji temu wysylal chocby
przy inicjaji obiektow informację do logu.

[#6] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@kiero, post #4

No i sprawdziłem, dalej leci log, zapewne mniejszy niz wczesniej, ale
jednak... Przy kazdej inicjacji klasy na pewno sa wpisy w debug logu.

[#7] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #6

a nie dało by się w bliliotece podmienic wywołanie kprintf() na coś innego ?
(tzn na wywolanie puste)



Ostatnia modyfikacja: 27.11.06 22:42
[#8] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #6

"Przy kazdej inicjacji klasy na pewno sa wpisy w debug logu."

? przy jakiej inicjalizacji klasy? przy starcie wiekszosci aplikacji nie mam zadnego debugu.
[#9] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@kiero, post #8

Moze masz wersje dla przyjaciol krolika, ja odpalalem mosneta - na 3.9 debug logu nie ma, na 4 - jest, amirca - to samo i identycznie z gadami, wiec moze jednak lepiej sprawdz....

[#10] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #9

mam ta sama wersje co wszyscy. i ile masz tego logu? 5 linijek? nie jest na pewno tak ze sypie non-stop komunikatami.
[#11] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@kiero, post #10

Tylko, ze takie pare linijek za kazdym razem na pegazie nie ma znaczenia, na classiku zaczyna byc odczuwalne, gdy doda sie dotego inne rzeczy wplywajace na spowolnienie.

[#12] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #11

za jakim kazdym razem? za kazdym wystartowaniem aplikacji? chyba zartujesz.
[#13] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@kiero, post #12

A moze nie? Dla testów wyłączyłem gadami i włączylem ponownie i log byl.

[#14] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@Kaczus, post #13

ja nie mowie ze nie bedzie. mowie ze nawet jezeli bedzie 5 linijek (nie przy kazdej aplikacji jest) to nie ma to zadnego wplywu na predkosc dzialania ani nawet startu aplikacji. nawet gdyby przy starcie tych linijek bylo 100 to wyplucie ich nie trwa nawet 0.1s
[#15] Re: MUI 4 i MorphOS PUP

@rzookol, post #3

Czcionki miałem w zasadzie bitmapowe, oprócz jakiejś jednej. Ustawiłem ją też na bitmapową, ale różnic w prędkości nie zauważyłem. (W końcu to tylko jedna czcionka).

Co do buforów partycji MUI, to poustawiać coś muszę w preferencjach Morphos-SFS? Jeśli tak, to mógłbyś mi powiedzieć jakie wartości sugerowałbyś mi tam po kolei poustawiać? ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem