Forum » PPA
[#1] "Najnowsze" - czy dało by się?
Cześć.

uważamże fają rzeczą (i ułatiającą) była by opcja wskazania najnowszysch postów od ostatniej wizyty na forum.
Takie "coś" istnieje na forach opartych o phpBB. Po zalogowaniu można wyświetlić tylko tematy w których zostały dopisane posty od ostatniego zalogowania sie na serwerze. Dzięki temu nie trzeba przeszukiwac wszystkich grup w poszukiwaniu czy cos nowego doszło czy nie.
Czy to można by tu zastosować? Nie znam się na prowadzeniu serwera forum, więc nie linczujcie mnie od razu :) . A może jest takie "coś" tylko ja tego znaleźć nie potrafię?

[#2] Re: "Najnowsze" - czy dało by się?

@AlaN, post #1

Pod forum jest 10 ostatnich postów, które można rozwinąć do 100 ostatnich postów. Jest tam data postu, przy czym dzisiejsze są wytłuszczone. Jeżeli się pamięta kiedy się miało ostatnią wizytę, to dojść, które są ostatnio dodane nie powinno być problemem.
[#3] Re: "Najnowsze" - czy dało by się?

@mailman, post #2

Mozna udostepnic opcjonalnie wiecej niz 100 postów?
Czasami przydało by sie po dlugiej nieobecnosci na forum
[#4] Re: "Najnowsze" - czy dało by się?

@mailman, post #2

O, to już ułatwienie. Patrz.... nie zwróciłem na to uwagi. Dzięki. Dobre i to.

[#5] Re: "Najnowsze" - czy dało by się?

@AlaN, post #1

Oczywiście, że da się takie coś zrobić nawet na tym forum. Ostatnio w wolnych chwilach myślałem nad tym algorytmem właśnie. Nie wiem kiedy będę go implementował, ale jest w planie do zrobienia.

[#6] Re: "Najnowsze" - czy dało by się?

@grxmrx, post #5

Wlasnie a'propos po zmianach(notabene slicznych :D ) na ppa ostatnie 10 postow na forum widoczne w lewej TD ma ine URLe niz posty, na ktore sie wchodzi przez ostatnich "100 postow", czy tez normalnie w watkach...
Jest jeszcze dopisane "#reply=xxxx" czy cos takiego...
Przez to nie mozna sobie rozpoznac po kolorze, czy juz byl dany post odwiedzony, czy nie...