Forum » PPA
[#1] Programy TOP10
Osoby, które są zainteresowane, aby zestawienie (PROGRAMY TOP10) zaistniało na PPA proszone są o nadsyłanie swoich propozycji na MÓJ adres mailowy (dane w profilu) wraz z podaniem KATEGORII programów. Jeżeli zainteresowanie będzie spore, zestawienie będzie pojawiać się w miarę regularnie.
[#2] Re: Programy TOP10

@mailman, post #1

A można zgłaszać programy dopiero powstające (ew. kiszony soft)? ;)

[#3] Re: Programy TOP10

@alpine, post #2

Nie, MOS-a 1.5 nie mozna zglaszac ;)

[#4] Re: Programy TOP10

@alpine, post #2

Nie.
[#5] Re: Programy TOP10

@reactor, post #3

Co za brudne myśli! ;)

Chciałem Amijabbera zgłosić

[#6] Re: Programy TOP10

@alpine, post #5

Jassne ;)

[#7] Re: Programy TOP10

@mailman, post #1

Witam!
Przesłałem już moje kategorie i typy na e-mail.
Jestem programistą. Moimi sztandarowymi programami są edytory do gier. Moje programy są raczej słabo user-friendly ale zdają egzamin. Polecam swój edytor map Benefactor ME, edytor scenariuszy Dune 2 ScenEd oraz edytor skryptów do Dune 2 o rozszerzeniu EMC

Oto moje niektóre typy:
Jeśli chodzi o edytor programisty najlepszy jest GoldED Studio AIX, potem całkiem fajny DME (dołączany do kompilatora Dice C), a potem klasyczne MEmacs i ED

Ostatnia modyfikacja: 16.04.07 20:20
[#8] Re: Programy TOP10

@mailman, post #1

Do dzisiaj otrzymałem głosy od trzech osób.
[#9] Re: Programy TOP10

@mailman, post #8

Jutro podeślę swoją 10kę. To będziesz miał już 4...

[#10] Re: Programy TOP10

@mailman, post #8

Do dzisiaj otrzymałem głosy od trzech osób

Czy dotarł do Ciebie mój post? Kiedy zamierzasz opublikować bieżące typy?
Nie mogę się doczekać wyników...

Ostatnia modyfikacja: 18.04.07 20:10
[#11] Re: Programy TOP10

@Minniat, post #10

Dotarł.

Opublikowane będzie wtedy, jeżeli to będzie miało sens. Głosów musi być co najmniej jakieś 20.
Forum » PPA