Forum » PPA
[#1] Eskadra wywiad
Jak w temacie :P - przygotowuje się do wywiadu z współtworcą gry Eskadra (z którym dokładnie - niespodzianka)

Piszcie pytania które chcielibyście zadac - tylko nie pisać "standardowo" , bo później bede czytał komentarze typu "standardowy wywiad" a tego chciałbym uniknąć

Oczywiście większośc pytań jest już gotowych - jednak coś mogło mi umknąć ,ewentualnie macie może jakieś nietypowe pytania itp.

[#2] Re: Eskadra wywiad

@Logan, post #1

przygotowuje się do wywiadu z współtworcą gry Eskadra (z którym dokładnie - niespodzianka)

No wiesz, wolałbym wiedzieć czy to grafik, muzyk czy programista bo nie wiadomo o co pytać. Do każdego z nich są inne pytania szczegółowe.

[#3] Re: Eskadra wywiad

@mailman, post #2

Ehh, i tu mnie masz , fakt, nie pomyślałem

Jest to programista, który współtworzył także grafikę

[#4] Re: Eskadra wywiad

@mailman, post #2

Zawiodłem się Seba na Tobie, kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć jak formułować pytania niezależnie, bezosobowo. ;)
Mogłbyś zapytać na ten przykład czy osoba pracująca nad grafiką zrobiła to czy tamto, czy muzyk pracował nad tym i owym, a osoba "wywiadowana" odniesie się do tego odpowiednio w zależności czy pamięta szczegóły czy nie.

Tak czy inaczej Logan ma u mnie minus za tak szybkie oddanie tajemnicy :p

[#5] Re: Eskadra wywiad

@5h00n4y, post #4

5h00n4y - skoro lubisz tajemnice mozesz spac spokojnie - mam jeszcze kilka niespodzianek w rękawie

[#6] Re: Eskadra wywiad

@Logan, post #5

jak zwykle zadam glupie pytanie,czy moze jeszcze cos napiszecie na ami ?.
[#7] Re: Eskadra wywiad

@Logan, post #3

1. Skąd pomysł na otoczkę gry i dlaczego taki właśnie tytuł? Skąd czerpali inspirację na grafikę?
2. W jakim języku programowania gra powstała?
3. Czy pisząc ją spotkał się z jakimiś przeszkodami, których ominięcie pochłonęło dużo czasu? A może z jakichś elementów musiano zrezygnować?
4. Nie była to pierwsza polska gra na rynku. Powstała stosunkowo późno, a autorzy na pewno wiedzieli, że wcześniej od strony wykonania inne gry nie prezentowały wysokiego poziomu. Jakie mieli oczekiwania co do tytułu? Robili to bardziej dla siebie, dla pieniędzy, a może czegoś jeszcze innego?
5. Jak długo trwały prace nad grą?
6. Czy myśleli o kontynuacji?

[#8] Re: Eskadra wywiad

@mailman, post #7

1. Niech zdradzą choć rąbek tajemnicy w stylu "złotego środka" na efektywne pisanie gry (o ile ta gra w taki właśnie sposób powstawała). Przyda się wszystkich napalonym programistom :)

2. Czy lubią (kto z autorów lubił) shootem-up'y w stopniu maniakalnym i jeśli tak, to które gry ich najbardziej zaispirowały (pytam bo mnie zainspirowały bardzo komodorowe Menace, R-Type, Enforcer i "wstawka" w Turrican bądź w amigowym JimPower oraz wszelkie japońskie zabójczo-blastowe-shootemup'y jak choćby wydane na Dreamcast'a Ikaruga i Giga Wing).

Forum » PPA
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem