Na A500 to chyba dosc latwo przetaktowac 68000, chyba, dok. nie wiem, tak to brakuje tylko 1Mhz

. C2P to rzeczywscie problem, ale ani ST, ani A500 nie oferuja trybu VGA tj. 256 kolorow, choc Ami oferuje niezla palete 4096 i tryb 320x256, a Wolf jest 320x200 (VGA ma gorsza rozdz. w tym trybie). Tak czy owak, bez redukcji ilosci kolorow sie nie obedzie, a wiec C2P mozna nieco zredukowac.
Na A500 dobra org. pod takie per pixel operacje maja sprite (duszki), wlasciwie C2P bylolby tutaj zbedne. Sek w tym, ze to maks. 16kolorow, teoretycznie w linii z palety 4096, i maks. 256 punktow w lini poziomej, pionowa moze byc "dowolna".
Teraz to bardzo teoretyzuje, bo musialbym taki tryb sprawdzic..., bo tu rozbija sie doslownie o pojedyncze cykle...
Pozostale 16 kolorow, a nawet 64 kolory, tylko do dowolnej dyspozycji pozostaje 16 rejestrow mozna dokoptowac standardowo w bitplanach.
W ten sposob sciany, podlogi.. mozna generowac w tych sprajtach, tu tryb musi byc najblizszy chunky.... Pistolet normalnie w bitplanach, chunky zbedne... Pozostaja przeciwnicy, tez raczej w bitplanach, bo to male bitmapy, ktore sa w zasadzie tylko skalowane...
I oczywiscie muzyka ala Amiga, a nie smentny Adlib