Komentowana treść: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS
[#31] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@cholok, post #30

więc chodzi mi o ten moment czyniący c2p właściwie zbędny.


nie tyle zbednym, co mozliwe, ze nie dajacym zysku lub wolniejszym, jednak to nalezaloby dok. policzyc, sprawdzic na przypadku wolfa.
[#32] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@asman, post #26

Coś mi się pomyliło :P
[#33] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@Ender, post #2

Wolfenstein 3D na STE jest ładniejszy wygląda jak port z Apple IIGS link i yt-link
[#34] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS
A gdyby tak zrobiono wersję dla Indivision ECS?
[#35] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@rafgc, post #34

Da się na tym Indivision ECS odpalić emulator jabcoka udając Graffiti?
[#36] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #35

Indivision ma opcję graffiti (nie sprawdzałem), ale ma też specjalny tryb chunky z bezpośrednim dostępem do pamięci, z którego korzysta np ADOOM (nie dość, że wyświetla 256 kolorów, to jeszcze działa szybciej niż na samym ECS), Wolf mógłby działać z tym trybem szybciej niż poprzez emulator Maca.

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2013 12:07:02 przez rafgc
[#37] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@rafgc, post #36

Porównując innego Wolfa3D dla AGA (może ten dla ECS jest szybszy?) do wersji pod emulatorem Maca to port z peceta na Amidze nie bardzo jest szybki nawet na 060/66 MHz i nie ma dźwięku, a poprzez emulator Maca jest dźwięk.

Mac Wolf3D on A1200 68040/30 MHz
[#38] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #37

To chyba zależy od tego, czy tekstury są dostosowane do 32 kolorów, czy też następuje konwersja w locie jak w Adoom. Dodatkowo widzę, że ten port jest napisany w C, co by tłumaczyło, dlaczego nie jest tak szybko jak byśmy się tego spodziewali.
[#39] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@XoR, post #1

a dlaczego wymaga 020?


"ECSWolf3DSrc/c2p_020"
http://aminet.net/package/game/shoot/ecswolf3dsrc
[#40] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@XoR, post #15

w emulatorze chodzi dokładnie tak samo tylko kolory trochę gorsze tj. widać że paleta ma 512 kolorów


"graphics from the apple IIgs version of wolfenstein 3d
32 colors at once" http://www.pouet.net/prod.php?which=17247
[#41] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #40

Paleta.
[#42] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #40

Tylko, że na Atari musieli i tak przyciąć tą liczbę kolorów o połowę (16) :(
[#43] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@BULI, post #42

Na małym Atari ten Wolf nie działa. Dla małego Atari jest inny Wolf.
[#44] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@BULI, post #42

Zobacz jakie są wymagania link
[#45] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #43

Nie pisałem, że na małym Atari :D tylko o ST/STE, które w "normalnych" trybach wyświetlają na raz max 16 kolorów.
[#46] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@BULI, post #45

No to zrobili tak, żeby było w 32 kolorach. Na Apple IIGS też jest w 32 kol tryb VGC 16+16.
[#47] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #46

Jesteś pewien, że ta konwersja ma 32 kolory na STE?
[#48] Re: Wolfenstein 3-D dla chipsetu ECS

@BULI, post #47

Nie jestem pewien, ale pod linkiem piszą, że na STE ma 32 kolory na raz.

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2013 14:32:00 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem