[#1] Kick 1.3 na A1200
Hej!
Wyciągnąłem z szuflady antyczną dyskietkę z Prince of Persia i w celach sentymentalnych wsadziłem ją w paszczę A1200. Pozgrzytało, pozgrzytało po czym się zawiesiło. Dla pewności zgrałem dysk do ADFa i odpaliłem na WinUAE w konfigu A1200... Efekt identyczny...
Następnie spróbowałem z romem 2.0 i mnie olśniło... Przecież po to w mojej A600 był przełącznik kickstartów i tenże Prince of Persja działał tylko na 1.3

Polecaliście mi jakieś ustrojstwo do wrzucania kicka z dyskietki do pamięci. Jak się to nazywało i gdzie ściągnąć? Pliz!

[#2] Re: Kick 1.3 na A1200

@Rodzyn, post #1

Ustaw OCS, wylacz CACHE w early menu oraz wyjsc z tego menu przez "Boot With No Startup-Sequence".
Na mojej A1200 działa na kick3.0
Programowy emulator kick1.3 to Relokick



Ostatnia modyfikacja: 24.05.06 18:21
[#3] Re: Kick 1.3 na A1200

@Rodzyn, post #1

Mam taką dyskietkę mogę ci wysła pocztą skontaktuj się emailem mi już chyba się nie przyda..........

[#4] Re: Kick 1.3 na A1200

@Norbert, post #2

Dziękować!
OCS włączałem ale zapomniałem o CPU Cache :D
Pozdrawiam!

[#5] Re: Kick 1.3 na A1200

@Norbert, post #2

Ustaw OCS, wylacz CACHE w early menu oraz wyjsc z tego menu przez "Boot With No Startup-Sequence".
Na mojej A1200 działa na kick3.0
Programowy emulator kick1.3 to Relokick


Dość dawno widzę, że poruszaliście ten problem, ale nie będę zakładał nowego wątku tylko odświeżę tenże.

Mam CD32 z X32 i OS 3.9. Używam głównie Amigi do retrogrania oraz oglądania starych, klasycznych demek na spotkaniach z kumplami. Część dyskietek pamięta jeszcze wczesne lata 90, ale na AmiWAWA działały odpalone na A600 z kick 1.3.

Moja dyskietka z emu 1.3 gdzieś mi się zawieruszyła, ale wczoraj z pomocą kolegów z "gadacza PPA" dowiedziałem się że ów emulator nosi nazwę "Relokick" i dostałem stosowny link.

Dyskietkę zgrałem, "łapa" się ukazuje na ekranie, ale... dwa ulubione demka w dalszym ciągu nie chcą chodzić. Mam tu na myśli "Vanish - Monoxide" oraz "Kefrens - Guardian Dragon". Domyślam się, że o ile przy dawnym odpalaniu na A600 problemem był tylko Kick 3.0, to w przypadku A1200/CD32 chodzi też o AGA'tę.

Czy mieliście podobny problem, czy wiecie jak go rozwiązać?
W early menu w opcjach wyswietlania grafiki są 3 opcje do wyboru. Bodaj - oryginal, enchanced i best quality. Oryginal to OCS? A enchanced to ECS?? Przyznam szczerze, ze wybieralem te opcje, ale po ponownym restarcie uparcie wracalo mi do "best quality".

W zwiazku z tym, czy wiecie jak ten problem rozwiazac? A moze cos zle robie? Moze ktos z was sam by przetestowal sprawe. Moze te dwa demka sa w wersji Lha na A1200? Stosowne linki mile widziane :)

Druga sprawa to kwestia DMS pod OS 3.9. Zrzucam sobie na dyskietki dema przewaznie i co dziwne większość z nich niby zrzuca się poprawnie z weryfikacją, ale po odpaleniu wychodzą krzaczki. Jedno z nich to "Cryptoburners - Megademo 2?" - w jednej z czesci, w momencie zjazdu kamery na wektorowy wizerunek Skandynawi wektory sie wyciagaja nienaturalnie, robi sie bajzel na ekranie, slychac pisk i demo sie wiesza. Drugie demo to "Andromeda - D.O.S". W chwili gdy z okienka OSu pojawia się wektorowa droga w szachownice, owa szachownica również jest popierdzielona. Pliki DMS sprawdzałem pod WinUAE i tam jest wszystko w porządku.

Na poczatku podejrzewalem, ze moze to kwestia dyskietek, ale na roznych dyskietkach problem wyglada dokladnie tak samo i bledy sa w tym samym miejscu w czasie demek.

Czy to zatem problem AGA? Bo akurat te dwa dema nie potrzebuja 1.3

Prosze o pomoc. Ostatnio jestem na tyle zdeterminowany, ze zaniedbuje rodzine, aby uporzadkowac sobie sprawy z Amiga, dyskietkami etc.



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 09:47:28
[#6] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #5


Mam CD32 z X32 i OS 3.9. Używam głównie Amigi do retrogrania oraz oglądania starych, klasycznych demek na spotkaniach z kumplami. Część dyskietek pamięta jeszcze wczesne lata 90, ale na AmiWAWA działały odpalone na A600 z kick 1.3.


Nie mam CD32 ale w A1200:
Jeśli masz system 3.9 to przestawianie na OCS i wyłączanie cache w bootmenu nie pomoże. Gry które działały na A1200 i WB3.1 na WB3.9 nie działają i jedyne co możesz zrobić to zainstalować 3.0 lub 3.1 na innej partycji i używać go do do starych gier.
Lub wyłączać dysk w bootmenu i uruchamiać stare gry i demka z dyskietek.

Krzaki na demkach mogą wynikać z kiepskiego jego działania na twoim konfigu.


Pozdrawiam
[#7] Re: Kick 1.3 na A1200

@Rodzyn, post #1

U mnie prince of persia działa na 600-tce z kickiem 2.05

[#8] Re: Kick 1.3 na A1200

@RadoslawF, post #6

Nie mam CD32 ale w A1200:
Jeśli masz system 3.9 to przestawianie na OCS i wyłączanie cache w bootmenu nie pomoże. Gry które działały na A1200 i WB3.1 na WB3.9 nie działają i jedyne co możesz zrobić to zainstalować 3.0 lub 3.1 na innej partycji i używać go do do starych gier.
Lub wyłączać dysk w bootmenu i uruchamiać stare gry i demka z dyskietek.


Mam 3.1. na drugiej partycji coprawda, ale szczerze mówiąc nie widzę związku systemu na dysku z demami uruchamianymi z dyskietek. Dlaczego system, ktory przeciez inicjuje i identyfikuje się dopiero z chwilą ładowania go z dysku ma twoim zdaniem wpływ na uruchamiane dyskietki, oraz dlaczego ów system wpływa na niezapamiętywanie ustawień OCS i cache?

Ja tam mam właśnie tak ustawione priorytety bootowania, że system z dysku (karta CF) ładuje się dopiero po sprawdzeniu, że w stacji nie ma dyskietki.

Jest tam 8MB Fastu, czy ono może mieć wpływ na "krzaczki" w demach?

btw.
Czy spotkaliście się może z płytką przełącznika kickromów pod CD32? Miałem deal z jednym elektornikiem, który się podjął tego mając programator epromów, ale po dwutygodniowej walce wymiękł. Kość Romu w CD32 jest dłuższa niż w A600 i (chyba) w 1200, a on próbował to zrobić na krótszych romach stosując płytkę drukowaną. Ktoś z was poruszał ten temat może? Albo może jest w stanie wykonać taką przeróbkę samemu?

Slyszałem także (z plotek ;) ) że na naszym portalu PPA są tacy zdolni ludzie, którzy są w stanie bez Catweasel'a (czy jak to tam się pisze) przerobić stację FDD PC, aby zapisywała pod PC i WinUAE dyskietki w formacie Amigowym :) Prawda to czy fantazje?

[#9] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #8

Nie napisałeś że dema uruchamiane są z dyskietki, jesli z dysku z tym systemem nie wystartujesz to nie ma on wpływu na zapamiętywanie ustawień z bootmenu.
Nie napisałeś jakie to dema, jeśli pisane na A500 to nie ma żadnej gwarancji że uruchomią się na nowszym kompie.
A skoro nie uruchamiasz tych dem z HD tylko z dyskietki to spora szanse że to produkcje na A500.

W Amigach 16 bitowych kickstart jest w jednej kości a w 32 bitowych w dwu kościach.
I nie da się przełożyć kicka pomiędzy kompami 16 a 32 bitowymi, musisz znaleźć/zrobić dla danego rodzaju kompa.


Pozdrawiam
[#10] Re: Kick 1.3 na A1200

@RadoslawF, post #9

Napisałem, napisałem tylko najwyraźniej nie wyraźnie dlatego nie doczytałeś ;)

"Dyskietkę zgrałem, "łapa" się ukazuje na ekranie, ale... dwa ulubione demka w dalszym ciągu nie chcą chodzić. Mam tu na myśli "Vanish - Monoxide" oraz "Kefrens - Guardian Dragon". Domyślam się, że o ile przy dawnym odpalaniu na A600 problemem był tylko Kick 3.0, to w przypadku A1200/CD32 chodzi też o AGA'tę."

Co do kickromów to z tego co mnie pamięc nie myli w A600 też jest jedna kość. Gdy posiadałem w latach 90' A600, to miałem również stosowną przeróbkę i przełącznik romów (1.3 był w dwóch kościach eprom , a oryginalny, ktory wciskalo się w płytkę z przełącznikiem był w jednej kości). Z tego co pamiętam, to ów elektronik twierdził, że CD32 ma dłuższą kość kickromu o 2 czy 4 nóżki, ale mniejsza o większość. Pytanie, czy ktoś ma pewność, że kość kickromu w A1200 i CD32 jest taka sama (to pytanie ma sens w konktekscie pytania czy tego typu przeróbki pojawiały się do A1200)? I czy jest ktoś, kto faktycznie potrafi zaprogramować taką kość z kickiem 1.3 aby działała w CD32?

Niby pod WinUAE do działania CD32 pakuje się dwa romy (3.1 i enchanced Rom) pytanie jednak, czy ten "enchanced" znajduje się fizycznie na płycie w tej jednej, konkretnej kości wraz z 3.1, czy są tam dwie odrębne kości (jedna - 3.1, druga - enchanced).

Kwestię tego czy jest sens (bo jak widać sama emulacja 1.3 nie wystarcza aby uruchomić stare demka działające na ECS) pozostawiam do dalszej dyskusji. W każdym razie interesuje mnie działające rozwiązanie, które umożliwiło by mi uruchomienie np. wyżej wspomnianych dem na A1200/CD32. Nie chce instalować w sypialni dodatkowej A600 tylko dla kilku newralgicznych produkcji scenowych. Może jest jakiś rozszerzony "relokick"? Dzisiaj popróbuje jeszcze z tymi ustawieniami OCS/ECS/AGA.

I tak jeszcze na dokładkę. Problem DMS o którym pisałem wyżej i dwa dema "Cryptoburners - Megademo II" oraz "Andromeda - D.O.S". Jeżeli ktoś z was ma je na dyskietkach oraz może je odpalić na A1200, to prosiłbym aby dać znać, czy u was w dwóch opisanych miejscach wektory również się kaszanią. Na WinUAE z tych samuch DMSowych plikow w konfiguracji A1200 wszystko wyswietla sie ok.



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 12:28:49



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 12:29:37
[#11] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #10

Szachownica na drodze w demie Andromeda wydaje się być w porządku.
A1200/040, wyłączony w BM cache i przełączony na OCS.
Przy starcie z WB wiesza się po przeczytaniu jednego pliku.

A teraz ciekawostka, na A2000 z kickiem 2.04 i procesorem 030 szachownica na drodze wyświetlana jest z błędem, niezależnie czy wystartuje z dyskietki czy spod WB.

Z tego co pamiętam od miłośników dem w A500 to wystarczyło że ktoś zamiast pamięci Slow miał Fast i dema potrafiły od tego głupieć.
Bywały sytuacje na party że w czasie pokazu czy konkursu demo uruchamiano specjalnie z komputera programisty bo z innych nie chciało poprawnie działać.



Pozdrawiam
[#12] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #10

Kick3.1 i extended są wgrane w jednej kości

Ile ta kość ma nóżek?

Teoretycznie powinno działać na mniejszych kościach bez extended, być może ten co Ci programował te kości zapomniał o byteswapie lub ten kickstart ma niekompatybilne wyprowadzenia.

Sam być może mógłbym coś takiego zrobić, ale nie mam CD32 i nie mogę tego potwierdzić w praktyce.

[#13] Re: Kick 1.3 na A1200

@rafgc, post #12

Jak jesteś z Warszawy albo okolic to możemy się zgadać jakoś. Na pewno postaram się być na AmiWAWA na wiosnę.

Co do kombinacji z wyłączaniem cache oraz włączaniem OCS, to Megademo 2 - Cryptoburners przepchnęło się jakoś przez fragment z wektorem Skandynawii (choć nie do końca było jak być powinno) i dalej było już ok.

Jeszcze będę kombinował z Kefrens - Guardian Dragon i dam znać. Zawsze miałem sentyment do tego demka i stawiałem je jako spójną, jednodyskietkową całość z tamtego okresu, bliźniaczą, także ze względu na świetny motyw muzyczny, Phenomene - Enigmy :)

----------------------------------------------------------------------
D.O.S - Andromedy już bez artefaktów na szachownicy (kwestia włączenia OCS)
Guardian Dragon niestety nie chce ruszyć tak czy inaczej.



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 15:53:36
[#14] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #13

Przecież te demka chodzą elegancko pod WHDLoad. Podesłałbym " gotowce" po instalowane, ale utknęły na padniętym dysku od pc. D.O.S. chodzi bankowo, Guardian Dragon też oglądałem. Megademo 2 ewentualnie może nie mieć instalatora.

[#15] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #13

Do Warszawy mam ze 300km, czy kości od CD32 są kompatybilne z innymi modelami amig jak A600 i A500, można sprawdzić wkładając od nich kickstart do CD32, zostawiając wolne nóżki tak jak w A1200, ale najlepiej jakby była gdzieś rozpiska gniazda kickstartu od CD32.

[#16] Re: Kick 1.3 na A1200

@RadoslawF, post #9

Jeśli chodzi o kod maszynowy, to w przypadku MC68k nie ma czegoś takiego jak "kod 16" czy "kod 32 bitowy" jak w przypadku x86. Cała rodzina 68k wykonuje kod który wg definicji używanych w świecie x86 nazywany jest 32 bitowy: operuje na 32 bitowych rejestrach które ma każdy członek rodziny. To że 68000 wykonuje taki kod więcej cykli niż 68020 to już inna para kaloszy.
Kick z A500 (czy także 2.x z A600) zadziała w każdej Amidze, również tych z 32 bitowymi szynami, z tym że trzeba go rozbić na dwie kości (stosowny soft na Aminecie).
[#17] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #5

To co zmieniasz w Early Stertup Menu jest tylko na raz, do kolejnego resetu, a więc to że po kolejnym resecie masz znowu "Best" jest zupełnie normalne.
[#18] Re: Kick 1.3 na A1200

@wali7, post #16

Ludzie błędnie rozróżniają bitowość amig, bo jest to błędnie zagnieżdżona definicja, która tyczy się czegoś innego niż ludzie myślą. Zarówno 68000 jak i 68020 są procesorami 32-bitowymi, o bitowości decyduje rozmiar rejestru procesora, a nie szerokość jego szyny danych (lub adresu), po prostu w 68000 jeśli zachodzi potrzeba odczytania wartości DWord (4 bajty), to odbywa się to w dwóch cyklach. Jezeli jakiś kod nie działa na 68000, to tylko dlatego, że wykorzystuje instrukcje np procesora 020. Kickstart z A600 będzie działał w A1200 po dołożeniu odpowiedniej logiki, która będzi podawała procesorowi, że ma do czynienia z 16-bitową szyną, w obszarze pamięci kickstartu.

x86 jest co prawda 32-bitowy, ale tak naprawdę po włączeniu komputera startuje w trybie 16-bitowym, a dopiero później jest przełączany w 32-bity. DOS pracował w środowisku 16-bitowym, niektóre gry używały specjalnego programu (na pewno większość pamięta typowy napis DOS4/GW.......) bu uzyskać dostęp do 32-bitowego trybu. Ale to tak przy okazji, mc68000+ od razu startują w trybie 32-bit, szerokość szyny danych i adresu to całkiem inna sprawa.


Tak samo błędnie się opisuje, ze do obsługi obszaru większego niż 16MB, potrzeba 32 bitowego procesora na karcie turbo, gdy w rzeczywistości chodzi szerokość szyny adresowej

MC68000 - procesor 32bitowy, szerokość szyny danych od 8 do 16bit, szerokość szyny adresowej 24bit (16MB).


MC68020 - procesor 32-bitowy, obsługiwane szerokości szyny danych 8,16,32 bit, szyna adresowa w wersji EC 24 bity (16mb), 32b bity (4GB) w pełnej wersji


Po co ja to piszę i tak nikt nie zapamięta :), ale nie mam co robić przed wyjściem do pracy :)



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 21:29:39
[#19] Re: Kick 1.3 na A1200

@rafgc, post #18

Zgadzam się.... ale ....
68k zawsze startuje w trybie 32 bitowym, bo w tej rodzinie nie istnieje coś takiego jak tryb 16 bitowy (gwoli ścisłości to x86 ma więcej trybów niż 16 i 32 bitowy, a startuje zdaje się w trybie rzeczywistym, czyli pełnej zgodności z 8686 z którego trybu jest przełączany w trakcie inicjalizacji peceta).
Nie musisz mieć żadnej specjalnej logiki aby procesor "wiedział" że ma inną szerokość szyny. Adresy pozostają te same, niezależnie od szerokości szyny danych, tylko procesor jest w stanie w jednym cyklu odczytać 2 (68000 i 68010) albo 4 bajty (68020+). To sam procesor dba o to, czy liczby 32 bitowe czyta w jednym cyklu, czy musi je rozbić na dwie operacje z uwagi na jedynie 16 bitową szynę.
Co do szyny adresowej to jest tak, że cała przestrzeń adresowa 68k jest płaska i 32 bitowa. I znowu 68000 i 68010 mają obciętą szynę adresową do 24 bitów, ale sam procesor potrafi operować na pełnych 32 bitowych adresach.
A jedyne problemy mogą wyniknąć tylko z różnic w listach instrukcji poszczególnych członków rodziny. Ale z tego co wiem, to oryginalne Kickstarty ze wszystkich Amig nie zawierają instrukcji których nie wykona 68000. Natomiast istnieją patchowane przez użytkowników kickstarty dla procesorów +020 (w jednym z numerów MA był opisany sposób patchowania). Jedyne problemy mogą wynikać z różnic w wyposażeniu: kick od A4000 nie ma np. obsługi pcmcia, ale w małych amigach powinien ruszyć (oczywiście mam na myśli sam kod, pomijam sprawy związane z kickstartami w jednym czy dwóch układach - ale to też jest proste do zrobienia --> Aminet).



Ostatnia modyfikacja: 22.01.2011 22:03:18
[#20] Re: Kick 1.3 na A1200

@wali7, post #19

Praktycznie wszystko co napisałeś się zgadza, poza tym co napisałem o kickstarcie, bo ja miałem na myśli włożenie fizycznej kości kickstartu do A1200 od A600. Taki kicstart ma szynę 16-bit i procesor musi zostać poinformowany, że tak jest, bo inaczej będzie próbował czytać 32bity, gdzie 16 z nich nie będzie istnieć. Natomiast w przypadku podzielenia kickstartu na dwie kości, nie potrzeba rzeczywiście żadnej logiki, bo sam miałem zaprogramowane 4 kickstarty w dwóch kościach do A1200 (1.3,2.05,3.1,3.5) i one wszystkie działały.


x86 startuje w trybie rzeczywistym (czyli 16 bit z szyną adresową ograniczoną do 20bit - obszar 1MB, z czego można było używać 640kB jako pamięć), potem można go przełączyć w tryb chroniony (32bit) i od jakiegoś czasu także w tryb DŁUGI (??? - LONG MODE), czyli 64bit.

[#21] Re: Kick 1.3 na A1200

@rafgc, post #20

aaa, teraz rozumiem, oczywiście masz rację, gdy używasz tylko jednej połółki szyny danych to procesor będzie miał problemy, bo oczekuje on że dostanie dane na całej szynie. Ale zdaje się, że ten trik bardziej polega na zamieszaniu adresami tak, że druga połówka 32 bitowej szyny idzie do z bufora który w międzyczasie doczytał te dane z dwóch kolejnych bajtów w pamięci (ew. przy zapisie pójdzie zapis przez , tak? Czy jakoś inaczej to idzie?
[#22] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #8

Mam 3.1. na drugiej partycji coprawda, ale szczerze mówiąc nie widzę związku systemu na dysku z demami uruchamianymi z dyskietek.


Może być związek jak odpalisz OS 3.9 z Amiga ROM Update (to w devs: siedzi) i potem będziesz restartował kompa (i nawet grzebał w boot menu) w celu odpalenia czegoś z dyskietki. Update romu 3.9 ma parę nowych rzeczy powrzucanych, więc może Ci nie działać coś co może chodzić pod Kick 3.0/3.1.

[#23] Re: Kick 1.3 na A1200

@wali7, post #21

Panowie, wypowiedzieliście kilka interesujących zdań, które dla grafika DTP są czarną magią mimo iż brzmią całkiem mądrze Śpioch

Domniemam, że w takim razie nie jest dużym problemem zrobienie takowego urządzenia z kick 1.3 oraz 3.1 do CD32. Pytanie tylko czy któryś z was jest w stanie coś takiego zrobić własnoręcznie, albo zna osobę trzecią która jest do tego zdolna.

[#24] Re: Kick 1.3 na A1200

@wali7, post #21

Nie, nie trzeba aż tak tego komplikować, procesor 020 posiada dwa wejścia DSACK (2 bity - 4 możliwości), które są odpowiednikiem DTACK w 68000. Kontroler pamięci lub inny układ odpowiedzialny za obsługę danego adresu, informuje procesor za pomocą tych dwóch sygnałów, gdy dane są gotowe do czytania/zapisania jak porcja danych została obsłużona - 8,16,32 bit. Gdy 020 będzie chciał odczytać 4 bajty z kickstartu, układ odpowiedzialny za obsługę tego obszaru adresowania poinformuje, że procesor otrzymał tylko 2 bajty na wejściu, przez co kolejne 2 bajty będą musiały być doczytane w kolejnym cyklu procesora.

W ten sam sposób jest realizowany dostęp do 16bitowej pamięci chip, kości kickstartu i innych peryferii w kartach turbo do A500/600 z 32bitową pamięcią fast.

[#25] Re: Kick 1.3 na A1200

@Duracel, post #23

Jeżeli ta kość ma wyprowadzenia zgodne z innymi kickstartami, to raczej nie powinno być problemu, tylko wątpię aby 1.3 obsłużył extended rom (CD byłby prawdopodobnie niedostępny).

[#26] Re: Kick 1.3 na A1200

@rafgc, post #25

To w końcu moźna czy nie przełożyć kick-a z CD32 do 500 ?:)

[#27] Re: Kick 1.3 na A1200

@AndrECHO, post #26

nie mozna ROM jest 32 bitowy a w A500 16 bitowy

[#28] Re: Kick 1.3 na A1200

@HOŁDYS, post #27

W CD32 kickstart tez jest 16 bitowy, łatwo to poznać, bo jest tylko w jednej kości, która ma dwie dodatkowe nóżki, gdyby ta kość była 32-bitowa, to by miała przynajmniej 16 nóżek więcej niż kickstart z A600,A500. Po cholerę ograniczyli szynę kickstartu to nie wiem, może się dwa układy nie mieściły jak w A1200, albo chcieli zaoszczędzić. Nic dziwnego, że mówi się, że CD32 była gwoździem do trumny Commodore, najpierw ograniczyli wydajność procesora nie stosując ani jednego MB pamięci fast, to jeszcze do tego obcięli dwukrotnie transfer danych z kickstartu.


Wracając do kickstartu, to prawdodpodobnie kickstart z CD32 nie zadziała na a600 z powodu braku procesora 020.

[#29] Re: Kick 1.3 na A1200

@rafgc, post #28

no ale gdybym spróbował to spale coś czy tylko kick nie zadziała ?


"Wracając do kickstartu, to prawdodpodobnie kickstart z CD32 nie zadziała na a600 z powodu braku procesora 020."


No to jak to jest z tym kick-em 3.0-3.1 dla 500 - przecież były takie oferty?



Ostatnia modyfikacja: 26.01.2011 09:36:37
[#30] Re: Kick 1.3 na A1200

@AndrECHO, post #29

To była wersja specjalnie robiona dla A500/600/2000.
"Specjalnie robiona" oznacza że była w jednej kości a nie w dwu jak dla A1200/4000.
Najprościej będzie włożyć na próbę jakiegoś taniego i niechodliwego kicka do wersji 37.299 włącznie i sprawdzić.


Pozdrawiam
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem