[#1] Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...
Jako, że jestem nowy na forum, witam wszystkich, którzy wytrwali i nie okazali sie "traitorami" jak ja. Witam też tych, którzy ciagle mają chociaż w pamięci 'tamte' lata - lata świetności Amisi...

Od pewnego czasu gry z pieca mnie męczą. Chociaż mam w tej chwili naprawdę dobry sprzęt i chodzi mi każda gra, to po kilkunastu minutach nudzą mnie one okrutnie. Bardzo chciałbym przywrócić swoje dzieciństwo...Zagrać znów w to co kiedyś nie musiało zachwycać porażającymi szejderami i obsługą antyturururu tekstur. Przypomnieć sobie Skauta Kwatermastera, Kajka i Kokosza, Franka, Frankensteina itd. Najbardziej jednak pragnę zagrać w Zdrajcę - grę która kiedyś była dla mnie zakazanym owocem (z uwagi na młody wiek musiałem grać po kryjomu). Gry tej nigdy nie zdołałem przejść (była po prostu za trudna dla ośmiolatka...).

Czas jednak, żebym napisał wreszcie o co mi chodzi. Otóż chciałbym kupić Amigę. W tej chwili jednak jestem zupełnie zielony. Proszę więc o radę: jaką Amigę kupić, jakie części, co z cd-romem, ile to będzie kosztowało, czy dam radę grać na zwykłym telewizorze itd.

Chciałbym po prostu abyście pomogli mi przywrócić dzieciństwo...

Dziekuję wszystkim, którzy to przeczytali i pomogą (lub nie). Pozdrawiam.

[#2] Re: Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...

@puzonyyx, post #1

Najsensowniej chyba będzie kupić A1200 z Hdd.

Do 150zł powinieneś kupić taką na allegro.pl

[#3] Re: Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...

@Hubez, post #2

polecam dokupić jeszcze 8MB Fast... i powinno wystarczyć do gierek

[#4] Re: Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...

@puzonyyx, post #1

Smaku dzieciństwa nie przywróci Ci już nic. Zestarzałeś się. Kupisz amigę, podłączysz, i okaże się to tylko nędzną namiastką tego, co było wtedy. Przykre, ale prawdziwe.

[#5] Re: Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...

@MinisterQ, post #4

Żebyś wiedział, że to samo odczułem.....

[#6] Re: Poczuć smak dzieciństwa...bezcenne...

@MinisterQ, post #4