@tukinem, post #1
@vojo, post #2
nie umiem znaleźć teraz aktualnej ekspozycji artykułuNie ma aktualnej ekspozycji, niestety. Na odtworzenie rzeczy, które znikły bez uprzedzenia z krashan.ppa.pl brakuje mi czasu i chęci.
@tukinem, post #1
@X-Type^HVR, post #8
@Krashan, post #10
@tukinem, post #11
@tukinem, post #14
Nie używam tej biblioteki, ponieważ to program do tworzenia ikonek, a nie ich edycji
@Hexmage960, post #15
@tukinem, post #16
@Hexmage960, post #17
@tukinem, post #18
- dodanie obsługi ikonek 8-kolorowych MagicWB, tylko tu nie bardzo się orientuję jeszcze jak rozgryźć zapis do pliku .info
@Hexmage960, post #19
@tukinem, post #20
Przy GadgetRender i SelectRender podaję dowolną wartość różną od 0. To automatycznie wskazuje, że w pliku znajdują się dane grafiki. Dla ikonki 1-obrazkowej SelectRender ustawiam na 0. Taki mam opis dla GadgetRender przykładowo: "In memory a pointer to the first Image, used for not selected state. In file it should be any non-zero value. Zero here should not happen."
@Hexmage960, post #21
Zastosowałem zapis, w którym b oznacza wartość binarną, zaś h wartość heksadecymalną.
Pamiętaj by przy obrazku jednostanowym dać w polu Flags struktury Gadget wartość GFLG_GADGHCOMP lub GFLG_GADGHBOX, natomiast w obrazku dwustanowym wartość GFLG_GADGHIMAGE.
@tukinem, post #22
/* --- Gadget.Flags values --- */ /* combinations in these bits describe the highlight technique to be used */ #define GFLG_GADGHIGHBITS 0x0003 #define GFLG_GADGHCOMP 0x0000 /* Complement the select box */ #define GFLG_GADGHBOX 0x0001 /* Draw a box around the image */ #define GFLG_GADGHIMAGE 0x0002 /* Blast in this alternate image */ #define GFLG_GADGHNONE 0x0003 /* don't highlight */ #define GFLG_GADGIMAGE 0x0004 /* set if GadgetRender and SelectRender * point to an Image structure, clear * if they point to Border structures */
@Hexmage960, post #23
b) The Gadget structure: 0x00 APTR ga_Next <undefined> always 0 0x04 WORD ga_LeftEdge unused ??? 0x06 WORD ga_TopEdge unused ??? 0x08 WORD ga_Width the width of the gadget 0x0A WORD ga_Height the height of the gadget 0x0C UWORD ga_Flags gadget flags bit 2 always set (image 1 is an image ;-) bit 1 if set, we use 2 image-mode bit 0 if set we use backfill mode, else complement mode complement mode: gadget colors are inverted backfill mode: like complement, but region outside (color 0) of image is not inverted As you see, it makes no sense having bit 0 and 1 set. 0x0E UWORD ga_Activation <undefined> 0x10 UWORD ga_GadgetType <undefined> 0x12 APTR ga_GadgetRender <boolean> unused??? always true 0x16 APTR ga_SelectRender <boolean> (true if second image present) 0x1A APTR ga_GadgetText <undefined> always 0 ??? 0x1E LONG ga_MutualExclude <undefined> 0x22 APTR ga_SpecialInfo <undefined> 0x26 UWORD ga_GadgetID <undefined> 0x28 APTR ga_UserData lower 8 bits: 0 for old, 1 for icons >= OS2.x upper 24 bits: undefined