[#3]
Re: Problem: Książka - Opis bibliotek graphics i layers library
@R-Tea,
post #2
Dzięki za zainteresowanie się moim problemem. Udało mi się tajemniczymi drogami i zaklętymi scieżkami zdobyć owe przykłady.
Tak naprawde te przykłady pozwolą mi pogłębić wiedzę na temat błędów w tej książce. Swoją drogą szkoda że książka jest już leciwa i bazuje na kick1.3. I musze się podpierać przykładem RGBBoxes.c z RKM ( chociaż ten przykład nie do końca jest poprawny bo uskutecznia rzeźbę po pamięci Bitmapy ).
A ponieważ mam pare rzeczy do zrobienia ( Vanderhaal wciąż czeka ) i doszedłem do wniosku że jak już robić to już robić dobrze, więc chcę zejść jak najniżej ( lowlevel jak sie da ) ale zgodnie z systemem ( myślę że graphics.library w zupełności wystarczy + keyboard.device + inne device ) I stąd te pytanie o źródła.
Uff rozpisałem się i rozmarzyłem ...
Pozdrawiam
BTW: całkiem niezły pomysł to napisać do autorów, może wyraziliby by zgodę na uwolnienie książki do celów edukacyjnych ( pewnie to też kwestia praw do książki, czyli zgoda autorów + wydawcy :( )