[#1] SDL, linkowanie.
Przy linkowaniu przykladu z pakietu SDL vbcc wywala mi komunikat "HUNK_LIB not yet supported"...
Nie wiem co mam z tym zrobic. Przejrzalem juz internet ale nie znalazlem nic konstruktywnego.
Linkuje: -lSDL -ldebug.

Jakies sugestie?

Z gory dzieki za pomoc.

Damian
[#2] Re: SDL, linkowanie.

@gracka, post #1

Zastanawiam sie czy to jakis bojkot czy moze Wam rece opadaja z powodu moich lamerskich pytan? :)

[#3] Re: SDL, linkowanie.

@gracka, post #1

Cześć!

Nie znam się na vbcc. Próbowałeś może kompilować za pomocą Dice'a (mój ulubiony ze względu na szybkość kompilacji) lub GCC lub StormC?
Życzę powodzenia!

[#4] Re: SDL, linkowanie.

@gracka, post #2

To teraz ja lameria zajade :P - moze napiszesz do autora VBCC, skoro nikt nie potrafi pomoc?

[#5] Re: SDL, linkowanie.

@gracka, post #2

Raczej nikt nie uzywa vbcc i sdl-a.

[#6] Re: SDL, linkowanie.

@Kaczus, post #5

Dzieki za odzew! :D

Sugerujesz "gcc". Chcialem tego uniknac... :( Dobrze mi sie pracuje z vbcc.

Aha. Zapomnialem dodac, ze usuwam wczytywanie includa "inline/SDL.h", bo zawiera odniesienie do innego includa "macros.h". A owego nie posiadam. W necie tez pustka. Zreszta 'inline/SDL.h" zostal on wygenerowany przez fd2inline dla gcc. Vbcc tego przy kompilacji nie potrzebuje.

Gdzies na jakims forum, moze wlasnie na tutejszym, mignal mi post, ze vbcc nie obsluguje jakis hunkow. Moze wlasnie chodzi o ten "HUNK_LIB"?

A moze podlubie troche i zainstaluje GG...
[#7] Re: SDL, linkowanie.

@gracka, post #6

Z takim błędem napisz do Franka Willa, On powinien ci odpowiedzieć w czym jest problem. Niestety vbcc/vlink wypluwają różne komunikaty w dużej mierze nieopisane i tylko u źródeł można się nieco o nich dowiedzieć.
Na tej stronie http://sun.hasenbraten.de/vbcc/ znajdziesz do niego maila, do Volkera nie pisz bo to (chyba) nie jego problem.

[#8] Re: SDL, linkowanie.

@Rafael/ARMO, post #7

Jeszcze sie troche wstrzymam z tym mailem.