[#31] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@Kaczus, post #30

Nie najwydajniejszy, a dzialajacy najszybciej. Bo nie ma takich rzeczy jak kontrola typow itp, wiec samo działanie jest szybsze.

Masz na myśli szybkość działania kompilatora, czy skompilowanego programu? Bo jeżeli to drugie, to spieszę Cię zawiadomić, że kontrola typów w C jest statyczna, więc nie wpływa na szybkość działania kodu wynikowego, co najwyżej kompilator ma więcej roboty...

[#32] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@MinisterQ, post #25

Dlatego napisałem, że się sam przekonam. Niestety nie mam znajomości wsród koderów, którzy zawodowo zajmowaliby się programowaniem np. gier. OK
[#33] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@ender, post #24

Nie marnuj czasu, zabierz się za C/C++.

[#34] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@ender, post #28

U mnie na 030 C++ działa, ba nawet się sześciany kręcą :).

[#35] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@ender, post #32

Moja dobra rada:

Nie sluchaj zadnych rad udzielanych przez nas !

...bo inaczej twoj projekt skonczy tak jak
http://www.ppa.pl/forum_ppa/read.php?f=2&i=7815&t=7815


---
niech jasna (znaczy klasyczna) strona mocy bedzie z toba
[#36] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@selur, post #35

...bo inaczej twoj projekt skonczy tak jak

Ale przeciez to nie byl projekt, tylko "slomiany zapal", choc godny podziwu. Aby ta gre doprowadzic do jakiejs tam glebi, potrzebny bylby czas okolo 5 lat. Teoria w glowie, teoria, a przelanie tego na technike i borykanie sie z niedoskonalosciami (czesto zwiazanymi z niedoskonalascia nawet doskonalych planow) sprzetowymi, itd. nie moglo doprowadzic do niczego. Po zatym, dla niczego, nie dla pieniedzy...moze tylko dla nostalgii, chwaly (?), satysfakcji...

Dlatego tylko nieliczni potrafili zrobic super gry. Gdzie nie wazna byla grafika, tylko idea. Pomysl.

Do przygodowek,a tym bardziej rtsow, potrzebny jest zespol. Im wiecej ludzi tym lepiej. Kazdy fachowiec od jednej czesci, tej calej ukladanki :P
[#37] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@Andrzej Drozd, post #36

nie moglo doprowadzic do niczego

No, prawie jak poezja pozna pora ;)
[#38] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@Andrzej Drozd, post #36

"Po zatym, dla niczego, nie dla pieniedzy...moze tylko dla nostalgii, chwaly (?), satysfakcji..."

...chociazby dla przedluzenia gatunku (klasyki) OK
[#39] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@Andrzej Drozd, post #36

Czyżby propozycja współpracy?
[#40] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@selur, post #38

Chyba dla "sławy". Choć, gdyby dało się na tym zarobić na AmiPPC, to czemu nie. ;) A tak na serio, to powoli realizuję swoje niespełnione marzenia. Nie mam doświadczenia praktycznego, jeśli chodzi o kodowanie, troche czytałem/czytam na ten temat. Może to i lepiej, człowiek bez obciążeń, traktujący to jako wielką przygodę, bez obciążeń, "może być ciekawie." Gdybym nie podołał, to oddam scenariusz innym, ale na razie się nie poddam. OK

p.s Na forum jedna osoba czytała mój scenariusz i wyraziła pochlebna opinie o nim, to bardzo podbudowujące!
Pozdrawiam OK
[#41] Re: Grafika 640x480 czy overscan?

@ender, post #24

Owszem ma male wymagania i szybko to sie kompiluje ale wcale skompilowany kod nie dziala szybciej.
Tak caly czas piszesz o programach graficznych.Wszystko zalezy od grafika,jezeli jest dobry to i arcydzielo na dpaint 2 zrobi(joystick rula) ;).

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem