[#36]
Re: Grafika 640x480 czy overscan?
@selur,
post #35
...bo inaczej twoj projekt skonczy tak jak
Ale przeciez to nie byl projekt, tylko "slomiany zapal", choc godny podziwu. Aby ta gre doprowadzic do jakiejs tam glebi, potrzebny bylby czas okolo 5 lat. Teoria w glowie, teoria, a przelanie tego na technike i borykanie sie z niedoskonalosciami (czesto zwiazanymi z niedoskonalascia nawet doskonalych planow) sprzetowymi, itd. nie moglo doprowadzic do niczego. Po zatym, dla niczego, nie dla pieniedzy...moze tylko dla nostalgii, chwaly (?), satysfakcji...
Dlatego tylko nieliczni potrafili zrobic super gry. Gdzie nie wazna byla grafika, tylko idea. Pomysl.
Do przygodowek,a tym bardziej rtsow, potrzebny jest zespol. Im wiecej ludzi tym lepiej. Kazdy fachowiec od jednej czesci, tej calej ukladanki :P