Witam!
Mam problem z implementacja obiektu MUI o nazwie Levelmeter. Pochodzi on z klasy MUIC_Levelmeter. Probowalem sie dowiedziec czegos wiecej na temat jego struktury w autodoc`ach. Jednak tam zostalem odeslany do przykladu Slidorama.c, ktory owszem prezentowal zbajerzone liczniki i pokretla, jednak struktura samego przykladu jest tragiczna jak dla poczatkujacego MUIprogramisty, ktory aktualnie nie potrzebuje wglebiac sie w tajniki subklasowania. Probuje na chybil trafil wpakowac "obrotomierz" do programu, jednak wynikiem jest tylko szczytowanie Amigi w czasie kazdego odpalenia programu. Zadnych przykladowych listingow nie znalazlem tez w internecie (co by podejrzec rozwiazanie).
A tak oto deklaruje w swoim programie prosty obiekt Levelmeter o nazwie Licznik:
[...]
Object *Licznik;
Licznik = MUI_NewObject(MUIC_Levelmeter,
MUIA_Numeric_Min, 0,
MUIA_Numeric_Max, 100,
TAG_DONE)
[...]
Moze mieliscie stycznosc z tym obiektem i wiecie jak go poprawnie zadeklarowac (i kontrolowac)? Za pomoc i ew. wskazanie konkretnych zrodel bede wielce wdzieczny :)
Pozdrawiam
MarX
Ostatnia modyfikacja: 05.02.08 19:46