[#1] Postęp w szybkiej animacji
Przez kilka ostatnich dni pracowałem nad optymalizacją mojego kodu i rezultaty są super! Wreszcie udało mi się napisać procedury, które wyświetlają elementy graficzne na ekranie z super szybkością i płynnością. Użyłem w tych procedurach wyłączenie przerwań (custom.intena = 0x7FFF)
oraz zoptymalizowane operacje Blittera. Zatem w niedługim czasie napiszę engine jakiejś małej gry w języku C. Póki co nie zamieszczam przykładowego kodu, zrobię to po ukończeniu programu.

@Selur

Szkoda, że piszecie w AMOSie bo moje procedury się Wam niestety nie przydadzą. Przynajmniej powstaną dwie gry!

Dzięki moim nowo opracowanym procedurom mogę ruszyć z moimi projektami. Najnowszy pomysł to "Komandosi: Pole Walki", dla dwóch graczy. Na polu gry stają przeciwko sobie dwaj komandosi i zbierając bronie i amunicję na mapie toczą walkę. Mapa zajmuje jeden pełny ekran.



Ostatnia modyfikacja: 02.05.08 13:48
[#2] Re: Postęp w szybkiej animacji

@Minniat, post #1

Opracowałem w ciągu kilku ostatnich dni w asemblerze super szybkie procedury wyświetlania obiektów graficznych (tzw. GELSów: graphics elements)
Atuty:
- postać wstawek asemblerowych,
- nie ma potrzeby wyłączania przerwań.

I z poziomu C można je obsługiwać. Rezultaty są super - szybszej animacji raczej nie uda się zrobić na gołej A1200. :D

Moja gra Rzeźnik 2 jak i następne są gotowe do kontynuacji! Nad Rzeźnikiem pracuję od kilku dni i engine jest gotowy (5 obiektów na ekranie), ale kod wymaga przebudowy. Mój system GELSów w akcji wkrótce gdy opublikuję grę Rzeźnik. Po Rzeźniku planuję własnego RTSa. Jeśli ktoś oferuje współpracę to proszę bardzo skontaktować się ze mną.

Pozdrawiam



Ostatnia modyfikacja: 25.05.08 16:00
[#3] Re: Postęp w szybkiej animacji

@Minniat, post #2

jesli moge dac ci rade to lepiej koncz jedna zaczeta gre,niz rob ciagle nowe z mojego doswiadczenia wiem ze jak nie skonczysz jednej gry to bedziesz ciagle zaczynal od nowa,z tego co pamietam zaczalem chyba z 30 gier i ostatnio udalo mi sie po wielu trudach skonczyc z 2.
[#4] Re: Postęp w szybkiej animacji

@SzaryWilk, post #3

Drogi Mędrcu, prawdę powiedziałeś. Wybacz, jak mogło mi przez myśl przejść, że nie odpowiesz na mój post dotyczący Twego projektu:

http://www.ppa.pl/forum_ppa/read.php?f=20&i=115&t=44&ostatnie=1

Czekam więc z niecierpliwością na odpowiedź..
Bago

@Minniat
Proponuję nazwę gry w stylu: Horror w cyrku, Prywatne śledztwo pana od gołębi, etc. Rzeźnik to trochę jak dla mnie zbyt nieciekawa nazwa :), za mało zabawna. Chętnie zobaczę jakąś wersję, ostatnio uruchamianego Rzeźnika z balonami testowałem solidarnie :).



Ostatnia modyfikacja: 26.05.08 00:20



Ostatnia modyfikacja: 26.05.08 00:21
[#5] Re: Postęp w szybkiej animacji

@BagoZonde, post #4

"Prywatne śledztwo pana od gołębi"

hmmm już czuć ten amigowy stajl :D

[#6] Re: Postęp w szybkiej animacji

@Mir3k, post #5

tudziez horror "Rój Golembi" strach


http://www.youtube.com/watch?v=uZn7qemNDEM
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem