[b]1)[/b]
SDL_Surface *post_pierwsza_stoi[10];
[b]2)[/b]
void load_PostMaster()
{
post_pierwsza_stoi[0] = IMG_Load("gfx/post/master/1.jpeg");
post_pierwsza_stoi[1] = IMG_Load("gfx/post/master/2.jpeg");
post_pierwsza_stoi[2] = IMG_Load("gfx/post/master/3.jpeg");
post_pierwsza_stoi[3] = IMG_Load("gfx/post/master/4.jpeg");
post_pierwsza_stoi[4] = IMG_Load("gfx/post/master/5.jpeg");
post_pierwsza_stoi[5] = IMG_Load("gfx/post/master/6.jpeg");
post_pierwsza_stoi[6] = IMG_Load("gfx/post/master/7.jpeg");
post_pierwsza_stoi[7] = IMG_Load("gfx/post/master/8.jpeg");
post_pierwsza_stoi[8] = IMG_Load("gfx/post/master/9.jpeg");
post_pierwsza_stoi[9] = IMG_Load("gfx/post/master/10.jpeg");
}
[b]3)[/b]
void anim_Animuj(Uint32 x, Uint32 y, Uint32 klatka)
{
SDL_Rect dest;
dest.x = x;
dest.y = y;
dest.w = post_pierwsza_stoi[klatka].w;
dest.h = post_pierwsza_stoi[klatka].h;
SDL_SetAlpha( &post_pierwsza_stoi[klatka], SDL_SRCALPHA, 255);
SDL_SetColorKey( &post_pierwsza_stoi[klatka], SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(post_pierwsza_stoi[klatka].format,255,0,255));
SDL_BlitSurface( &post_pierwsza_stoi[klatka], NULL, screen, &dest);
}@Lorak, post #1
@Lorak, post #1
@MDW, post #2
@rzookol, post #3
void gfx_WyswietlObrazekTest()
{
int klatka = 0;
SDL_Rect dest;
dest.x = 10; // współrzędna x na ekranie
dest.y = 10; // współrzędna y na ekranie
dest.w = post_pierwsza_stoi[klatka]->w; // szerokość wklejanego obiektu
dest.h = post_pierwsza_stoi[klatka]->h; // wysokość wklejanego obiektu
SDL_SetAlpha( post_pierwsza_stoi[klatka], SDL_SRCALPHA, 255);
SDL_SetColorKey( post_pierwsza_stoi[klatka], SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(post_pierwsza_stoi[klatka]->format,255,0,255));
SDL_BlitSurface( post_pierwsza_stoi[klatka], NULL, screen, &dest);
}@Minniat, post #4
@Lorak, post #7
@rzookol, post #9
@Minniat, post #8
@Lorak, post #11
@Lorak, post #1
SDL_Surface* wielki_elektronik[1];
wielki_elektronik[0] = MG_Load( "WielkiElektronik.jpeg" );
if( NULL == wielki_elektronik[0] )
{
//tu pokaż błąd
}
int h = wielki_elektronik[0]->h;@asman, post #13
@MDW, post #12
@Lorak, post #1