[#7]
Re: Pytanie natury formalnej... Jak konstruowac projekt?
@Lorak,
post #1
Lorak napisał(a):
> Na razie mam tak ze
> mam pliki np load.c, gfx.c, music.c, font.c itd... load
> odpowiada za ladowanie i zwalnianie zasobow, w gfx sa funkce
> odpowiedzalne za grafike, itd...
I dobrze robisz. Operuj plikami źródłowymi do woli, dobieraj je tematycznie i pamiętaj o dopisaniu zależności w pliku "make" uwzględniające też pliki nagłówkowe np.:
load.o : load.c funkcje.h
dcc load.c -c
> 1) czy lepiej jest jesli kazdy plik *.c ma odpowiednik *.h z
> odpowiednimi dla nigo funkcjami?
Nazwy dla plików nagłówkowych powinny (tak jak źródłówki) być podzielone tematycznie.
> 2) czy wygodniej bedzie zamiast np. game.c rozbic to na
> intro.c, menu.c, walka.c, wybor_zawodnika.c
Zgadzam się. Tak jak powiedziałem podział game.c tylko ułatwi rozbudowę programu, pamiętaj też np. że funkcja nie powinna zajmować więcej niż jeden ekran.