[#1] kompilowanie pascala pod winem dla amigi
jak w tamacie. Pisze w Lazarusie rogala i chce skompilować go pod amige/lin/mac/win.
Jakieś pomysły?
jak przetestować program. (jestem zielony jeśli idzie o amige)
[#2] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@g0nz0, post #1

Takie rzeczy to tylko w T-Mobile :)
Nie sprecyzowałeś, czy chcesz pisać bezpośrednio na ECS, na AGA, pod OS3.x, pod OS4, czy pod MorphOS'a. W każdym przypadku procedura przeportowania gierki będzie inna, ale głównie licz się z tym, że będziesz musiał kod dostosować do kompilacji w amigowych wersjach Pascala (ew. FreePascal jest pod MorphOS, nie wiem jak z OS4), lub - jeśli chcesz pisać na klasyka - przepisać, do Amosa, lub najlepiej C.

Polecam się na przyszłość :D
[#3] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@Skrzyp, post #2

kurcze nie wiem na co, chciałem być miły dla Amigowych braci ze względu na stare giercowanie z sąsiadem, i ciepło wspominam ten czas. kurcze prosta gra w trybie textowym (ADOM polecam).

w opcjach wybieram:
Typ widgetu LCL: win32/win64 (gtk; gtk2 carbon; win32/64; wince; qt; fsGUI; NoGUI; cocoa; customdraw)

Docelowy system operacyjny:
atari (jeszcze jest morphos (+ pare innych))

typ procesora m68k (arm; sparc; i386; powerpc; x32_64)

nie wiem na jaka wersje amigi celować. która jest najpopularniejsza.
[#4] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@g0nz0, post #3

M68k i ppc. Ta gra, to jakaś tekstowa gra ?
[#5] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@sand, post #4

Coś w tym stylu.

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2012 09:58:44 przez kjb666
[#6] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@g0nz0, post #1

Jeśli gra jest w pascalu to najlepszym rozwiązaniem jest amos. Możesz natywne skompilować kod dla amigi klasycznej, os4, windowsa.


Benedykt Dziubałtowski
[#7] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@g0nz0, post #3

[#8] Re: kompilowanie pascala pod winem dla amigi

@g0nz0, post #1

Jakieś pomysły?

Pisz grę w C.