Lokalizacja: Poznań
Ignorowany przez 34 użytkowników
@Benedykt Dziubałtowski,
post #9
Nie mam pojecia co z tym kompilatorem ale ja bym zrobil tak..
Z twojej nieudanej
prezentacji (nic nie widac na tym monitorze poza tym, ze masz monitor he he) widac, ze masz rowniez A500 ;)
Zainstaluj Amosa Pro 2.0 z paczem pod ta 500 i kompilacje gry wykonaj na niej, bez zgrywania nowych bibliotek, po prostu instaluj tylko z tych dyskietek jakie byly oryginalnie w Amosie.
Zanim zrobisz ta kompilacje, wyedytuj program na tej A1200, usun wszystkie banki (dodaj komende a ERASE ALL w pierwszej lini programu) i laduj je dopiero gdzies tam w programie, czyli komendami Load "nazwa banku .abk".
Przeczytaj liste bugow kompilatora i zastosuj sie do nich czyli najlepiej unikaj instrukcji Track Play, nie dodawaj zadnych komend za instrukcjami Data, tworz tylko banki i parzystej dlugosci, nie uzywaj instrukcji Reserve as Work itd..
Poza tym nie masz banku 0, bo banki zaczynaja sie od numeru 1, czyli na pewno chodzi ci o bank nr 1 w ktorym przechowywane sa obrazy dla sprajtow i bobow. Niestety nie ma innej metody przechowywania grafiki w Amosie jak sprajty/boby (bank 1) lub ikony (bank 2).