kategoria: Asembler
[#1] Szkółka asemblera z Amigazynu
Przeniesione
[#2] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw
Siadłem dzisiaj do tego kursu z Amigazynu. No i mam problem. Gdzie mam wpisać dyrektywę INCDIR za pomocą której ASM-One ma szukać plików załącznikowych??
[#3] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw

@glichtanski, post #2

W edytorze zintegrowanym z Asm-One! W artykule jest wzmianka jak się do niego wchodzi - wybierasz opcję "Editor" w menu "Assembler" lub po prostu klawisz ESC w trybie linii poleceń. W edytorze wpisujesz swój kod źródłowy programu zatem również i następujące po INCDIR polecenia. Napisz czy udało Ci się wejść do edytora.
[#4] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw

@Hexmage960, post #3

Wczoraj czytałem sobie tę szkółkę. Jak dla mnie to czarna magia. Nie jestem programistą, choć miałem na studiach Fortrana, Pascala oraz C. Pewno trzeba by zasiąść przy Ami z AsmOne i zobaczyć jak to idzie. Jak odpalę Amigę to spróbuję jak to będzie szło i dam znać:D.
[#5] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw

@Tomski, post #4

Kurs moim zdaniem jest bardzo trudy. Znam Pascala, Basica/Amosa, C, C++, Javę ale jeśli chodzi i Assemblera to po prostu są to dla mnie puste pojęcia z niczym się nie kojarzące... To nie jest kurs dla zielonych :/
[#6] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw

@pong777, post #5

Mam podobne odczucia, z tym, że ja nie znam żadnego języka. Poza tym, chciałbym wiedzieć do jakiej wersji jest pisana ta szkółka, bo są delikatne różnice między wersjami.
[#7] Re: Kurs programowania dla zielonych - podstawy podstaw

@SuperBuster11, post #6

@Wszyscy

Hej, dziękuję za zaopiniowanie mojego kursu. Zgodzę się, że odcinek #2 jest przeładowany nowymi wiadomościami. Za dużo informacji chciałem przedstawić w zbyt krótkim czasie, przez co wyszło nieco nieczytelnie i niezrozumiale.