
Dim scr$(500)
*scrs.List=LockPubScreenList_ ()
*mynode.Node=*scrs\lh_Head
count.w=0
While *mynode\ln_Succ
count+1
scr$(count)=Peek$(*mynode\ln_Name)
*mynode=*mynode\ln_Succ
Wend
UnlockPubScreenList_ ... ale to tylko erany publiczne, niestety. @Ocelot, post #2
DEFTYPE.library *intuiBase
....
*intuiBase=OpenLibrary_("intuition.library",36)
...
*fs._Screen=*intuiBase\FirstScreen
...*exec.ExecBase=Peek.l(4)"
@peceha, post #1
@peceha, post #9
c=0 ResetList lista() While NextItem(lista()) c+1 Wend random=Rnd(c) c=0 ResetList lista() While NextItem(lista()) If c=random then Pop While c+1 Wend mojaUpragnionaDana = lista() ;skoro wskaznik listy pokazuje na zmienna na pozycji "random" to mam nadzieje ze ten zapis jest poprawny ?
@peceha, post #10
NEWTYPE.mojTyp a.b b c End NEWTYPE Dim List lista.mojTyp(100) If AddItem(lista()) Then lista()\a=1
ARRAY IS NOT A LIST
@peceha, post #11
@peceha, post #14

@peceha, post #15
typ = screen->Flags & SCREENTYPE
if (typ == PUBLICSCREEN)
/* Ekran publiczny */;
else if (typ == CUSTOMSCREEN)
/* Ekran prywatny */; @Hexmage960, post #16
typ = screen->Flags & SCREENTYPE

@peceha, post #18
SCREENTYPE (patrzac na moj obrazek z postu wyzej) to %1111 (bo ma wartosc $F)
ekran publiczny to %0010 (wartosc $2)
czyli zmienna "typ" powinna miec wartosc %0010, tak?
hmmm, u mnie WB ma %00...
WB - %00
edytor blitza ("file - ") %10 - nie jest publiczny
MultiView - %11 - gwarantuje ze nie jest publiczny
paleta WB - %00 - nie wiem
@cholok, post #19

@peceha, post #24
@peceha, post #24
TextExtent_
costam.l=TextExtent_(*win\RPort,"text",4,result.TextExtent)
TextLength_
@peceha, post #26
struct TextExtent te;
TextExtent(win->rport,"text",4,&te);
printf("wynik w pixelach=%d\n",te.te_Width); @forge, post #27
@peceha, post #28
Juz to porpawilem i teraz mam nieco niezgrabny sposob otwarcia okna bo otwieram takie o rozmiarze 1pxl x 1pxl. Gdy juz mam *win to moge wkoncu skorzystac z TextExtend() i po otrzymaniu wynikow obliczam szukane rozmiary okna i je ustawiam na swoim miejscu.
Dobrze ze caosc odbywa sie w ulamku sekundy wiec tego nie widac.
@Hexmage960, post #29