[#9]
Re: Porownanie predkosci: Holly7 vs Blitz2 (amiga klasyczna)
@Krashan,
post #4
Zgadzam sie ze wszystkimi, ze Hollywood nie jest "wprost" przystosowany do uruchamiania na amidze klasycznej i to bez karty graficznej (pewnie ludzie na forum nalegali wiec autor napisal plugin by byli szcesliwi

)
Ja po niego siegnalem bo po powrocie do Amigi chcialem latwo i przyjemnie napisac jakis program - Hollywood to oferowal: pisanie co na PC i kompilacja pod Amige.
To porownanie moze nie jest "fair" ale pokazuje czego sie spodziewac gdy ktos juz zdecyduje sie uzyc Hollywood na amidze klasycznej bez karty graficznej - nie wiedzac co siedzi "za kulisami" to calosc wyglada, tak jak vojo napisal, na "knockout"

.
#8
faktycznie, plananrama jest odpowiedzialna za wyswietlanie (i tu doskonale widac spadek predkosci) ale masz racje, ze obliczenia matematyczne wlasciwie tego samego programu daja duza roznice (ze wzgledu na losowosc labirynt za kazdym razem bedzie inny i ciezko jest porownywac ale moze to byc kwestia +-1 sekundy max)
EDIT
przestawilem tak liczniki by dostac czas odpowiedzialny za samo "kopanie" - teraz juz nic innego nie jest liczone pomiedzy (wczesniej przed "kopaniem" bylo jeszce jedno male ustawianie drzwi a po "kopaniu" rysowanie calosci).
Wynik w sekundach (nie zaokraglony tylko wzieta czesc calkowita):
blitz: 2
Holly: 10
i faktycznie to kod z Hollywood jest "dawca" wiec ten przepisany w Blitz-ie mozna zakladac ze bedzie mniej wydajny
Ostatnia aktualizacja: 24.01.2018 14:13:32 przez peceha