@docent, post #29
ChangeScreenBuffer jest funkcja z intuition.library a nie z graphics.library i nie wysyla zadnej wiadomosci, po prostu przelacza bitmape podanego w parametrach wejsciowych screenu na inna, podana w parametrach.
@mschulz, post #30
Warto wspomniec ze strobe jest dostepne tylko w duzych amigach, A500/A1200 nie otrzymuje tego sygnalu z zasilacza. Z ciekawosci zajrzalem do schematow A2000 i faktycznie, jest! Sygnal TICK poprowadzony z zasilacza m.in. do jumpera J300 obok ukladu CIA. Za pomoca tego jumpera mozna wybrac zrodlo przerwan dla CIA-A, albo jest to wlasnie TICK (jumper na pozycji "normal"), albo VSYNC (jumper na pozycji "A500").
@mschulz, post #32
@docent, post #33
Co do A1000, to na plycie nie ma zadnego jumpera, ktory by to przelaczal - TICK jest pospiety na stale do cia.
Zasilacze pc nie maja wyprowadzonego odpowiedniego sygnalu, wiec wymagane byly specjalnie budowane (czyli drozsze) zasilacze, a jak wiadomo Commodore ostro zaczal oszczedzac w tym czasie.
@Korni, post #20
Hm, przecież jak rysujesz openglem, to pod morphosem tinygl ma domyślnie ustawiony sync na 1 (env TGLSYNC). Softwarowo (glowo też) dać najlepiej opcję ustawiająca max FPS.
@MDW, post #38
TimerIO->tr_node.io_Command = TR_ADDREQUEST; TimerIO->tr_time.tv_secs = 60; /* Delay a minute */ TimerIO->tr_time.tv_micro = 500000; /* and a half */ DoIO(TimerIO);
@Hexmage960, post #39
Co chciał kolega wpisać do pól struktury timerequest?
Przecież podaje się tam czas w mikrosekundach i sekundach.
Gdyby systemy NG rozszerzyły możliwości datatypów o odtwarzanie muzyki (np. poprzez moduły w formacie IFF SMUS) byłoby bardzo wygodnie adaptować gry.
@MDW, post #40
@Hexmage960, post #44