kategorie: ANSI C, MUI
[#1] [C, MUI 3.8] Zmiana różnych właściwości Buttona
Bazuję na tutku MUI z AmiDevCPP pod OS3.x. Mam inicjację MUI, menu, buttony, główną pętlę programu, obsługę sygnałów itp. w to się już nie zagłębiamy.

Mamy jakiś tam buttonik nazwijmy go closeButton.

...
Child, closeButton=MUI_MakeObject(MUIO_Button, "Close", NULL),
...


W jaki sposób zmienić mu właściwości aby miał styl graficzny "wciśnięty" i taki pozostał?
W jaki sposób zmienić mu w środku napis z "Close" na np. "Test1"?

Example z pełnego pakietu MUI (dev, 3.8) pokazują jak stworzyć buttona w różnym stylu ale niekonicznie jak zmieniać mu wybrane właściwości.


Mogę zmienić stan enable/disable przez "set" to się już udało np. po kliknięciu innego buttona.
[#2] Re: [C, MUI 3.8] Zmiana różnych właściwości Buttona

@pong777, post #1

Na większość pytań odpowiada ten tekst.

Nie używaj MUI_MakeObject(), to jest pewien skrót, który ogranicza możliwości ustawiania atrybutów. Twórz przyciski jak wszystkie inne obiekty funkcją MUI_NewObject(), przykłady w powyższym tekście.

Z opisu wynika, że chcesz mieć przycisk dwustanowy (jeden klik włącza, kolejny wyłącza), na dzień dobry wciśnięty. To załatwi zestaw dwóch atrybutów podanych w MUI_NewObject():

MUIA_InputMode, MUIV_InputMode_Toggle,
MUIA_Selected, TRUE,

Ustawienie napisu początkowego:

MUIA_Text_Contents, "Close",

Napis można zmieniać później, ustawiając ten atrybut przez Set.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem