@stefkos, post #2
@recedent, post #1
@adam_mierzwa, post #7
To tylko dwa ekrany
mam pomysł, może niezbyt kreatywny, żebyś spróbował to teraz skrócić do jak najmniejszej linii kodu
@recedent, post #1
@Hexmage960, post #12
Demo "Wilczej Budy" jest aktualnie nieco bardziej rozbudowane - więcej lokacji, przedmiotów i animacji oraz muzyka.
Zebrane przedmioty powinny według mnie być wyświetlone na jakimś jednobarwnym tle, bo teraz są mało widoczne. Wystarczyłoby dać jakiś panel u góry z ekwipunkiem,
"Aktywne" przedmioty i obiekty na planszy według mnie mogłyby być jakoś wyróżnione zanim najedzie się myszą - przykładowo obwódką lub odrobinkę inną paletą. Wiem, że to utrudnia zagadki, ale to pomogłoby bardzo w rozgrywce - szukania myszą aktywnych elementów na fotografii,
Ewentualnie jakieś podpisy - "Kwiatek", "Konewka" - by bardzo pomogły.
@Phibrizzo, post #17
@recedent, post #16
@KM_Ender, post #20
@recedent, post #21
Generalnie - wraz z rosnącą liczbą przedmiotów do zebrania i wzajemnych interakcji poziom skomplikowania "kodu" rósł by wykładniczo.