[#3]
Re: Gdzie zdobyc info o ekranie czy jest: LORES, MEDRES a moze HIRES?
@Hexmage960,
post #2
To zaczne od 1szego:
od poczatku uzywam GetInfoDisplayData() gdzie z .DisplayInfo biore \Resolution\X oraz \Y by zachowac "w miare" spect ratio na roznych ekranach.
Napisalem "w miare" bo niestety nie jestem w stanie uwzglednic tu aspect ratio samego monitora (tego fizycznego) - ale nie o to pytalem.
Chodzi mi, skad mam wiedziec jaka rozdzielczosc jak traktuje system (a musi, bo przeciez wlasnie wybiera te systemowe grafiki po swojemu, a ma ich kilka rozmiarow) np:
320x256 lores
320x512 medres
640x256 hires
640x512 hires + laced (ale to mnie nie interesuje)
a co z rozdzielczosciami egzotycznymi z innych sterownikow, jak:
400x300
1280x400
640x960
...
system przypisze taki do jednego z 3 mozliwosci z tytulu - wiec skoro to robi to gdzies ta informacja musi byc.
Ja moge to sobie policzyc ale jest szansa ze nie trafie w to co wybral system
Cale zamieszanie dlatego ze gadget listview wyliczam przed otwarciem okna i podaje go w tagu WA_GAdgets.
(Jakos nie podoba mi sie gdy okno otwiera sie puste a potem pojawia sie gadget)
Potrzebuje zatem juz wczesniej znac "grubosc" dolnej ramki okna (a jesli sizegadget wlacze tez do prawej to i grubosc prawej mi bedzie potrezbna).
Wartosc tej ramki brana ze struktury ekranu zawsze daje domyslne 4 piksele (dlatego musze wiedziec jaki SIZEIMAGE wybierze system dla danej rozdzielczosci i wtedy sam sobie policze ramki)
Efekt takiego "nie trafienia"
Co do wlasnej klasy... moze i do tego dojde, na razie jednak mam wciaz dobra zabawe ... jwrecz jak w grze typu "pint&click", hehe
Ostatnia aktualizacja: 29.12.2021 10:52:38 przez pch