[#40]
Re: Będę pisać grę. Tomb Raider!
@Xandra,
post #1
Ja bym się bardzo upierał przy użyciu trybu EHB. Te dodatkowe, przyciemnione 32 kolory zostaną przy konwersji grafiki z 24-bitowego zdjęcia bardzo dobrze wykorzystane. To są dodatkowe cenne odcienie, które z pewnością złagodzą pixelozę w 32 kolorach. Narzędzi do konwersji jest cała masa. Każdy amigowy program graficzny z czasów świetności kości OCS/ECS to potrafi. Myślę, że np.: PersonalPaint, ImageFX, Brilliance, Deluxe Paint.
Panel robiłbym na osobnym, małym ekranie. Miałby własną paletę i nie zabierał kolorów ze zdjęć, które są w tym przypadku tak bardzo cenne.
Dodatkowo wykorzystałbym sprajty, które mają też swoje dodatkowe kolory niezależne od kolorów zdjęcia.
I jeszcze coś. Nie ma sensu narzucać sobie terminów, zakładać daty ukończenia. To na pewno się nie sprawdzi.

Robisz dla przyjemności, satysfakcji, kiedy masz ochotę. Nie ma co robić z tego pracy, bo przestanie to być przyjemnością. A gdy przestanie to po prostu przerwiesz, bo (w przeciwieństwie do pracy zarobkowej) możesz bez żadnych negatywnych konsekwencji.