WritePixelArray(output_buffer_32, 0, 0, bytes_per_row, FRM_window->RPort, 0, 0, output_width, output_height, output_pixel_format );
@mateusz_s, post #1
1. Pierwsza sprawa.
W obecnym momencie po prostu kopiuje za pomoca WritePixelArray() do okna czyli do jego Rastportu,
co powoduje że mamy tylko jeden bufor i pojawia się efekt screen tearing.
Więc chciałbym mieć łącznie 2 lub 3 bufory tak jak w przypadku fullscreen RTG lub HAM8. Tyle tylko że
tam mam otwarty screen i podmieniam bitmapy i jest git.
2. Druga sprawa.
Gdy poruszam myszą no to obracam głową jak to w Raycasterze, ale kursor moze wyjść poza okno, jesli wtedy wciśnę "lewy przycisk" to tracę
"focus" z okna gry. Macie pomysł jak to ogarnąć?
@Hexmage960, post #2
@mateusz_s, post #3
Dzięki za podpowiedź..
chyba jednak wywale ten tryb okienkowy - za dużo srania się z tym, szkoda czasu, po co to w oknie otwierać
tylko wolniej będzie.. a i tak WB musiałby pracować w 32bit wiec mozna na fullscreen otweirać,
a dla bez RTG-owców można w HAM8 też odpalić..
Tak, nie mam jeszcze jeszcze sprajtów - wstyd..
Od jakiegoś czasu kończę właśnie nowy build v0.36 - z masą nowych rzeczy, głownie na plus.
całą geometrię juz zrobiłem co chciałem + różne rodzaje drzwi.