[#32]
Re: Reasemblacja i ponowna asemblacja biblioteki
@fuseoppl,
post #25
Przepis na instalację dodatkowych pamięci NV na zapisy gier:
uzupełnienie:
Oczywiście każdą z pamięci należy zaprogramować odpowiednim wsadem, można go wygenerować emulatorem WinUAE lub zrobić samemu.
zawartość pamięci musi się zaczynać od nagłówka:
00 56 A9 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 A0
i do samego końca same 00.
00 56 A9 00 jest jest kontrolowane przez bibliotekę, jeżeli będzie co innego, to biblioteka stwierdzi, że pamięci nie ma.
A0 to koniec zapisów, w "czystej" pamięci jest pod adresem 0x18, ponieważ tu zaczynają się zapisy gier, później A0 będzie przesuwane na koniec zapisów
Pod adresem 0x08 jest zapisany język konsoli, jeżeli jest 00 to będzie domyślny, pozostałe języki to:
UNKNOWN 0
AMERICAN 1 /* American English */
ENGLISH 2 /* British English */
GERMAN 3
FRENCH 4
SPANISH 5
ITALIAN 6
PORTUGUESE 7
DANISH 8
DUTCH 9
NORWEGIAN 10
FINNISH 11
SWEDISH 12
JAPANESE 13
CHINESE 14
ARABIC 15
GREEK 16
HEBREW 17
KOREAN 18