kategoria: Blitz
[#61] Re: Astar w BB

@tukinem, post #58

-

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2024 13:23:54 przez bobycob
[#62] Re: Astar w BB

@Krashan, post #60

Na grafie mogłoby być bardziej skomplikowane. Przy zwykłej tablicy dwuwymiarowej mamy 4 kierunki. Przy grafach może być ich czasem więcej, często mniej. Wtedy taki algorytm trzeba pisać od nowa zupełnie inaczej. Tego już bym się nie podjął
[#63] Re: Astar w BB

@tukinem, post #43

Raczej to nie za bardzo dzialal ten pathfinding w Settle The World, czytajac o zmianach:

link

Skonczylo sie chyba na drogach, bo wtedy pathfinding jest szybszy.
[#64] Re: Astar w BB

@Don_Adan, post #63

Na grupie o tematyce BB2 i AB3 koder pisał mi, że ma taki algorytm przez siebie napisany do tej gry. Widocznie zrezygnował z użycia go.
[#65] Re: Astar w BB

@tukinem, post #64

Teraz jest niby to:

- Complete rework of the pathfinding. Units now use roads to get as close as possible to their target point and then use a more complex pathfinding from there to find a way to the target.
[#66] Re: Astar w BB

@Don_Adan, post #65

Skoro po ścieżkach szuka, to może w takim stylu jak w Settlersach. Nie musi sprawdzać czy są po drodze jakieś przeszkody, jedynie szuka po kolei prawidłowej ścieżki. Wszystko zależy jaka gra, a każda jest inna
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem