[#1]
odczyt stanu joysticka - funkcja ReadJoyPort() zżera fpsy
cześć,
w pętli głownej odczytuje stan joystika za pomocą funkcji z lowlevel.library
ale ewidentnie zarówno na winuae jak i na A1200 z v1200
fps zmniejsza się ok. 1.5 klatki.
Bez tego kodu fps wzrasta z powrotem o ok. 1.5
Podczas testu wyłączam WaitTOF() zeby nieczekać i policzyć max fps, może to jest przyczyną?
1.5 fps, to sporo, jak na taką funkcyjkę...
ULONG joy_port_state = ReadJoyPort(1);
ENGINE_io__input.joy_left = joy_port_state & JPF_JOY_LEFT;
ENGINE_io__input.joy_right = joy_port_state & JPF_JOY_RIGHT;
ENGINE_io__input.joy_up = joy_port_state & JPF_JOY_UP;
ENGINE_io__input.joy_down = joy_port_state & JPF_JOY_DOWN;
ENGINE_io__input.joy_button_1 = joy_port_state & JPF_BUTTON_RED;
ENGINE_io__input.joy_button_2 = joy_port_state & JPF_BUTTON_BLUE;
W jaki sposób odczytać stan joya, kierunki, fire 1 i fire 2 samemu z rejestrów?
bo troche to namieszane, w C najlepiej. Tylko tu znonu nie wiem czy to dobry pomysl,
bo czy na amigo-podobnych systemach to zadziała w porowniau do funkcji systemowej.
Ps.
Oprócz tej funkcji jest też jakis gameport device tez do obsługi Joya, jest jakaś różnica?
Ostatnia aktualizacja: 15.09.2025 23:12:02 przez mateusz_s
Ostatnia aktualizacja: 15.09.2025 23:41:54 przez mateusz_s