"S.C.D.R. - Small cars drag race"
Retro Gamedev Compo 2016 - miejsce 4 - 435 punktów. Duże brawa dla Makarskiego

za chęci i spore umiejętności. Choć na tak krótki czas tworzenia, część zręcznościowa pomimo braku obsługi wielu funkcjonalności jest już grywalna. Z tego co słyszałem grafika się spodobała a metalowy temat JMD niektórym przypadł do gustu.
Czas zakasać rękawy i dalej robić "SCDR".
Dziękujemy, miło nam, że pomimo sporych problemów z demkiem dostaliśmy spory kredyt zaufania

Postaramy się nie zawieść, sporo jest jeszcze do zrobienia, nadal szukamy błędów.
Wymagania:
Amiga 500 OCS/ECS 1mb pamięci minimum
Demo w postaci obrazu bootowalnej dyskietki!
Autorzy gry:
Tomek / Makarsky / Gierka - code
Krzysiek / Koyot1222 / Matys - gfx
Simone / JMD / Bernacchia - msx
Sterowanie:
Grę obsługuje się pojedynczym przyciskiem "fire".
Fire - przejście z menu i rozpoczęcie gry
podczas gry:
manipulator -
góra - dół: korekcja toru jazdy samochodu
fire - przyspieszenie samochodu
Celem gry jest możliwe wygrywanie kolejnych wyścigów a co za tym idzie zdobywaniem pieniędzy na rozbudowę i ulepszanie aktualnego auta lub kupno nowych pojazdów.
Gracz będzie miał możliwość ustawienia stawki/zakładu za wygrany lub przegrany wyścig. Wygrana zostanie zsumowana z ogólną sumą wyników i będzie walutą gry. Budżet można będzie przeznaczyć na ulepszenie auta poprzez rozbudowę kilku współczynników polepszających właściwości naszej wyścigówki.
Ekran gry podzielony jest na 3 części. Pierwsza od góry to część na której toczy się główna rozgrywka wyścigu. Poniżej znajdują się znaczniki aktualnej pozycji auta względem całkowitej długości toru. Poniżej w dolnej części ekranu, wskaźniki dla pierwszego gracza od lewej: licznik prędkości, obrotomierz, temperatura silnika, aktualny numer biegu oraz stan turbo przyspieszenia "Nitro". W prawym dolnym rogu wskaźniki dla drugiego gracza, umieszczone i zbliżone układem i funkcjom do potencjometrów pierwszego gracza.
Podczas gry, gracz ma za zadanie jak najszybsze przyspieszenie. Samochód o małych współczynnikach będzie bardziej podatny na uślizgi kierunku jazdy w skutek czego potrzebna będzie korekcja toru jazdy. Brak korekcji toru jazdy będzie powodować otarcia auta o elementy ochronne toru. Kolizje z elementami toru powodują spowolnienie auta, zadaniem gracza jest ich unikać. Będzie trzeba tak przyspieszać aby unikać nadmiernego przegrzania silnika.
Screeny pokazują także inne części gry, nadal nie aktywne, nadal do zmian
CDN.
Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 08:36:30 przez Koyot1222