[#9]
Re: Reshoot-R w sprzedaży wersja dyskietkowa oraz dla AROS-a
@selur,
post #8
Rzeczywiście, pewnie mniej zacząłem gierczyć, kiedy chałupniczo zaczęliśmy własne gnioty robić
Nie rozumiem jeno, gdzie jest nieporozumienie z porównaniem z Project-X'em

- wszak to ten sam gatunek z podobnymi elementami... Mam SUBIEKTYWNIE lepsze wspomnienia z Project-X niż np. z amigową wersją R-Type (no i dzieli je w końcu 5 lat) i w sumie dobrze, że Factor 5 poszedł później w Turrican'y

tworząc kultową serię.
Dla mnie Project-X jest jednym z "niedoścignionych" wzrorów amigowych "bocznych strzelawek"

i grafika ludzi z Team17 broni się i dzisiaj, jak i bardziej mi się podoba niż Reshoot (cóż, jakby to naiwnie ująć - jest bardziej "figuratywna"

poza tym, że dopieszczona na maxa), ale to bez przytyku do autorów R'a - programy do grafy 3d wówczas raczkowały, ale za to któż może sobie dziś pozwolić na ręczne pieszczenie ton pixlowanej grafiki na Amigę... - i tak wielki szacun, za wyprodukowanie Reshoot'a, jak i również masy grafy tamże, o plazmowanych efekciorach nie wspominając