[#1] Programowanie układów xilinx
Posiadam urządzenie FYDK-XILINX-IC, ściągnąłem ISE 14.7 Window 10, ale przy instalacji wyskakuje błąd związany z virtualbox. Zainstalowałem ze strony ORACLE najnowszą wersję VB, ale przy instalacji ISE znowu wyskakuje błąd z virtualbox'em. Instalował ktoś najnowszą wersję ISE na win 10?
Czy są alternatywne programy do ISE? Chodzi mi o tylko o programowanie układów. Mam jeszcze RPI0, ale tym to chyba nie można takich rzeczy robić?
[#2] Re: Programowanie układów xilinx

@AD99, post #1

Ale instalujesz wersję dedykowaną dla VM ?
[wyróżniony] [#3] Re: Programowanie układów xilinx

@AD99, post #1

Ja instalowałem to jakieś 2 lata temu i instalowalem tak jak na tym filmiku

Do programowania używam iMPACT`a i działa
[#4] Re: Programowanie układów xilinx

@snifferman, post #3

Może od samego początku, co muszę po kolei zainstalować, żeby programować układy?(jestem początkujący w tym temacie).
Rozumiem, że IMPACT trzeba zainstalować osobno, po ISE?
[#5] Re: Programowanie układów xilinx

@AD99, post #4

Z tego co pamiętam, gdy instalowałem oprogramowanie do Xilinksów (5-6 lat temu), to Impact był częścią ISE. Ściągało się wielgachną paczkę ISE i po instalacji wszystko było jak trzeba.

PS. Do programowania Xilinksów używam bardzo starego programatora podpinanego do parallel, wszystko mieści się we wtyczce. Impact to rozpoznaje bez problemów, jednak rozważam zakup programatora USB, bo ściąganie z półki jedynego pc z parallel jakiego mam, za każdym razem gdy chcę coś zaprogramować, jest bardzo uciążliwe. Jednak działa niezawodnie (tam jest natywnie WinXP i na nim ISE bez żadnych VM).
Problemy też może robić VirtualBox... używam go do programatora EPROMów, GALi, itp, bowiem po podpięciu programatora VM bardzo często go nie widzi, trzeba kilka razy włączać i wyłączać (VirtualBox pod OpenSuse, pod VM jest Win10).

Ostatnia aktualizacja: 20.06.2021 10:29:13 przez wali7
[#6] Re: Programowanie układów xilinx

@AD99, post #4